Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoei! De mixert heeft een nieuw plaatsie gevonden! Waar heb je je monitor nu gelaten?Origineel geplaatst door Sly Dog
En een update van mn desktop:
Nieuw zijn de zoutlampen, mixer en monitors. Laat mij nu maar lekker musiceren.![]()

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Hoei! De mixert heeft een nieuw plaatsie gevonden! Waar heb je je monitor nu gelaten?
Enneh... bevallen de Genelec's al wat?

Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Op de computer de mooie studio van Alan

Goed idee! Ik ben dit weekend toch in LeeuwardenOrigineel geplaatst door Sly Dog
Die monitor heb ik nu voorlopig rechts in de hoek van mn werkblad gedrukt, tzt maar een tft-scherm aanschaffen om boven de mixer te plaatsen.
Genelecs bevallen goed, met name het mid en laag is goed vertegenwoordigd.
Het hoog vind ik echter wel een klein beetje aan de mindere kant tov mid en laag. In de handleiding is ook te zien dat het hoog inderdaad een wat aflopend verloop heeft. Dit heb ik nu aangepast door met behulp van eq en een spectrum analyser het hoog 'bij te schaven' (klinkt nu naar mijn weten prima).
Het kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat de monitors vrij dicht bij de muur staan.
Maar kom anders dit weekend maar even langs als je tijd hebt, kunnen we het gebeuren even goed testen.![]()
.Origineel geplaatst door Rauzi
Alan, heb jij nu serieus kerstverlichting achter de virus B en novation KS5 (en overigen) ?![]()
dus moet ik dat een beetje compenseren. De pitch en modulation wieltjes van de ion zijn trouwens de mooiste lampjes in de hele studio 
Origineel geplaatst door Hanz
Tijd voor 'n update...
... al met al een vrij drastische re-organisatie sinds de vorige keer.
Midi-masterkeyboard verdween, en maakte plaats voor een meer computer / monitoring georienteerde opstelling.
Wat spulletjes in het rack zijn gegaan en gekomen, en het vintage hoekje is een beetje uitgebreid.
Gek eigenlijk, de grootste verandering zie je eigenlijk het minst... akoestische behandeling van de kamer met basstraps, gordijnen en vloerkleed maakte van een dreunende echo-kamer een prettige studio waar ik weer met plezier muziek kan maken.
En omdat ik de vorige keer zoveel leuke reacties kreeg... de IKEA stoeltjes zijn gebleven!![]()
Wil ik ook!!!!
Last van te lange kabels?Origineel geplaatst door Jellow
*schop!* het mooiste topic teruggezakt naar pagina 3, schandalig!![]()
dan post ik ook maar eens mijn klein maar fijn experimenteer hoekje![]()
![]()