mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
houten stoel ,...ensoo

houten stoel ,...ensoo

Origineel geplaatst door Rauzi
Kun je lang op die houten stoel blijven musiceren, of? 8o)

HANZ kaza...laatmaar
top stuud top spul ,..
maar idd die houten stoel da kan natuurlijk niet ,....of eet je ook beschuit en heb je gaten in je sokken ,..
[begrijp dan wel hoe je aan je ...shit komt ]
ons ben ne zunig ,...zijn dr meer hihi
hans mooi spul jong

WAT = DAT ..?

WAT = DAT ..?

watb = dat dat met die blauwe en rode switchez
nuik t typ ,..hmmm zeker die ,..moog in rack ziet r maar klein uit tov de toetsen ,..
en heb jij eigen wel een pulse [man dat ding rocked volgens mij ook voor jou ...muziek ]
iig weer een prachtig plaatje ...!

Origineel geplaatst door dione
close-up van m'n main rekje :

00036.jpg

van boven naar beneden :

mpx-550
voiceworks
d-two
atc-1
se1-x
voyager rme
um-880
poly evolver rack
pcm-80
pcm-90
e4xt ultra
fireworx

fijn al die lichtjes nu...:D

:confused: :confused: :confused:

"HANZ kaza...laatmaar
top stuud top spul ,..
maar idd die houten stoel da kan natuurlijk niet ,....of eet je ook beschuit en heb je gaten in je sokken ,..
[begrijp dan wel hoe je aan je ...shit komt ]
ons ben ne zunig ,...zijn dr meer hihi "

"watb = dat dat met die blauwe en rode switchez
nuik t typ ,..hmmm zeker die ,..moog in rack ziet r maar klein uit tov de toetsen ,..
en heb jij eigen wel een pulse [man dat ding rocked volgens mij ook voor jou ...muziek ]
iig weer een prachtig plaatje ...! "

:stupid :stupid :stupid :confused:

... Laten we proberen elkaar te begrijpen .... Jij begint!

ob ...12 tsja

ob ...12 tsja

Origineel geplaatst door RednoiZ
:mexico:

ff un update van de man himself ,...
die ob 12 is dat nou eg wat ik zie zat interesting shit bij jou ,..maaar ik heb altijd een misselijksoort van gevoel bij de ob viscount 12

of vergis ik me ....?
ilusie ofnie:stupid of :halleluja

:dubbel:

sorri, maar best grappig..

vette shit, ik post hier over een jaar nog wel ofzow ;) heb niet zoveel op het moment :halleluja

sync or not

sync or not

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ho! Had ik per ongeluk die prachtige stofkap over de 808 laten liggen. :D [/QUOTE

CUNT waarom benk geen fotograaf geworden ,..ben goed in iets niet kunnen

Laatst gewijzigd:
Re: sync or not

Re: sync or not

Origineel geplaatst door R-ond
yoooh heb je de rits 808/606/303/uhhh101 in sync of cv en so aangesloten ,..?
In sync. Normaal gesproken heb ik de Roland's via twee Doepfer MSY's in sync staan met MIDI. De 202 (lijkt idd wel wat op een 101) heb ik onderhand niet meer. Gebruikte die vaak als sync-splitter omdat ie twee sync-outputs heeft zodat ik lekker kon jammen zonder MIDI of extra splitters.
Had het toen meestal zo: 808 (master) --> 202 --> 303 + 606

Ik gebruik altijd gewoon de interne sequencers, werkt lekker intuïtief. Als ik al rare fratsen wil uithalen, neem ik het op als audio en ga ik dan nog wat na-editen.

Re: Re: sync or not

Re: Re: sync or not

Origineel geplaatst door Sly Dog
In sync. Normaal gesproken heb ik de Roland's via twee Doepfer MSY's in sync staan met MIDI. De 202 (lijkt idd wel wat op een 101) heb ik onderhand niet meer. Gebruikte die vaak als sync-splitter omdat ie twee sync-outputs heeft zodat ik lekker kon jammen zonder MIDI of extra splitters.
Had het toen meestal zo: 808 (master) --> 202 --> 303 + 606

Ik gebruik altijd gewoon de interne sequencers, werkt lekker intuïtief. Als ik al rare fratsen wil uithalen, neem ik het op als audio en ga ik dan nog wat na-editen.

OKDAN ,..iig ik heb ook altijd moeite om asje zonder ...pc seq iets wil doen
altijd weer al die cables eruit en later weer erin te proppen ,..
moet makelijker kunnen ,..
ik gebruik mn syntecno voor cv en so
soms meer lol met drie synths aangesloten op elkaar en triggered via 606 ....zeker nu met
[een geleende doepfer kast met seq a155 2x en seq controller]
optie te veel ...weg cubase

[alleen die fotos van mn huidige ...grrrr setup t lukt maar niet

Re: Re: Re: sync or not

Re: Re: Re: sync or not

Origineel geplaatst door R-ond
Oké dan. In ieder geval heb ik altijd moeite om, wanneer ik iets zonder pc-sequencer wil doen, altijd weer die kabels eruit te moeten halen en later er weer in te moeten proppen, dat moet makkelijker kunnen. Ik gebruik daarom mijn Syntecno voor CV enzo.
Soms heb ik best lol wanneer ik drie op elkaar aangesloten synths trigger met een 606. Zeker nu ik een Doepfer te leen heb met a155 Sequencer en Sequencercontroller. Zeg dus maar dag tegen Cubase.

Helaas lukt het me nog niet om foto's te plaatsen van mijn huidige setup, grr...

Ik heb mijn 202 een tijdje geleden verkocht. Op zich wel jammer dat ik dan nu niet alles meer zonder MSY met elkaar kan syncen, maar ja, dan koop ik er in de toekomst wel weer eens eentje. ;)
Toch zou ik nooit volledig met hardware willen sequencen bij het opbouwen van tracks. Ik vind dat toch te langzaam en ongecontroleerd werken. Voor livewerk en jammen is het wel weer heel relax. :)

:okdan: Mooi Hazes!!

Strak ingericht!

Wil ik wel een keer in 't echt zien (ben namelijk nog steeds benieuwd naar hoe de G2engine werkt/klinkt..) :)

Nu mn setupje eindelijk ergens op begint te lijken durf ik eindelijk ook eens wat fotos te posten :P

Er komt nog meer bij .. waaronder een patchbay en wat behringer micro mixers..
Verder moet ik ff snel wat gaan ombouwen hier en racks fixen want er kan bijna niks meer bij zo
op t moment is mn pc kapot trouwens, waar nu mn notebook staat, staat normaal een normaal beeldscherm

resonance12yw.jpg

resonance25kq.jpg

resonance32ig.jpg

resonance40jr.jpg

resonance58xk.jpg

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Nu mn setupje eindelijk ergens op begint te lijken durf ik eindelijk ook eens wat fotos te posten :P ..

:erm: Die Nova zo op de 9090, is dat wel slim? Plastic<< >>Warmte die weg moet

:) Verder leuk spul!! Je zou eigenlijk muziek moeten gaan maken ermee! :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back