mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
antwoord

antwoord

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
en wat voor synth rust daar half op je blad en half op een adapter?

yep jij bent scherp
tsja er lagen er een paar air achtige stickerz op mn ouwewerk [zeg niewelkwerk...anders word mr bazuin boos oeps ]
tzijn maar stickers ,...tis wel een genelec

:D en die lange rakker staat op zo,n computer tafel met down klappebel toetsen bord ding cardridge eronder en je heb een cs 30 met eige gemaakte side s
van eiken wel te verstaan ,..beter toch?
en red noize ook beter man ,...jouw uitrusting ,...zeg maar gerust arsenaal
tis geen bunker toch/toch ook niet in de kelde r omdat de vrouw een naaikamertje nodig heeft ,..waar laatje zo,n ruimte

- vraag me toch altyd af wat als ik straks meer spul heb ,..waar is mn grens ,..moet ik dan ook mn muziek spul
op een andere plaats gaan zetten ,..bunker /kelder/zolder / anders adres
wat hebben de meest die een uit de kluiten gewassen setup hebben ,,,...een ander adres voor muziek maken,...
[kwil dr midden in de nacht elk momentvan de dag ,...van uit mn bed / tydens t koken bv bij kunne ....]
en niet eerst in de autoo stappen en dan moeten gaan muziek maken ,...

huiskamer met uitzicht&verwarmig/koelkast en @-net enz enz = best ok ,..
vochtige kelder /kouwe zolder /verdom hoekje = nie alles.....
stand for yor right ,...2 make music !!!-revovolve
:okdan: :geslaagd:

sy synths idd

sy synths idd

Origineel geplaatst door RednoiZ
........
best wel benieuwd wat doet zo,n sy synth,...behalve samples afspelen,..duh
heeft ie wat ander dan ....?
en waar val zoiets me te vergelijken ,..jx10/wavestation ,..ofso

lijk me wel een breed georinteerd synthie ,..sy 77/99...

en wat staat er boven rm1x een zilver rack ding met dial ...display [novation iets ??? ...of quasi midi ...?]

.

.

@r-ond:
Het is echt een bunker,vol met studioos,ik huur er een..werd beetje teveel met 3 kids en vrouw...te veel gestoord..:D
Sy77 is een fm synth met samples dus je maakt combinaties maar je kunt ook alleen fm gebruiken,heel uitgebreid!!Is met niets te vergelijken,jx10 is heel anders en de wavestation ook,ik heb ze allebei gehad dus..Ik ben heel tevreden met de sy77,lekker klavier en goede geluiden..
Boven de rm1x zit een pulse + en een quasimidi 309 uitgebreid..
In reparatie momenteel sequential multitrak ..
Dat doepferpul van jou kun je daar ook cv mee sequencen?Ik ga denk ik weer een maq16/3 erbij ga nemen wel zo leuk met al dat modulaire spul..:W

vraag me toch altyd af wat als ik straks meer spul heb ,..waar is mn grens ,..moet ik dan ook mn muziek spul op een andere plaats gaan zetten ,..bunker /kelder/zolder / anders adres
wat hebben de meest die een uit de kluiten gewassen setup hebben ,,,...een ander adres voor muziek maken,...

dan heb je een studio op adres en bouw je in huis weer een nieuwe van kleins af aan zodat je ook thuis uit bed muziek kan maken :biertje:

als je toch al een studio hebt die te groot is dat hij op een ander adres moet, dan is een nieuw studiootje in huis om thuis lekker snel te componeren zonder de hele zooi aan te zetten in te stellen ook geen overbodige luxe

red...

red...

Origineel geplaatst door RednoiZ
@r-ond:
Het is echt een bunker,vol met studioos,ik huur er een..werd beetje teveel met 3 kids en vrouw...te veel gestoord..:D

ik zou de kids wegsturen ...yoke tis bijmij ook wels TE druk ,..gezellig maar progress hoooomaar,...

Sy77 is een fm synth met samples dus je maakt combinaties maar je kunt ook alleen fm gebruiken,heel uitgebreid!!Is met niets te vergelijken,jx10 is heel anders en de wavestation ook,ik heb ze allebei gehad dus..Ik ben heel tevreden met de sy77,lekker klavier en goede geluiden..

aha sy 99/35 zijn ook zoiets fm klank + het gebruikelijke env/vcf [of digi filters ???]

Boven de rm1x zit een pulse + en een quasimidi 309 uitgebreid..
In reparatie momenteel sequential multitrak ..

puls ook net binne cool bakkie [voor de centen...mwhaa en meer]
een 309 dus [nooit moge horen ,...

Dat doepferpul van jou kun je daar ook cv mee sequencen?Ik ga denk ik weer een maq16/3 erbij ga nemen wel zo leuk met al dat modulaire spul..:W

xcuse doepfer spul ,..is van patajemet [heeftmeer]= twee keer trig sequencer met dive modulatie modules +/- vca env..enso
met de met de 8 step draai knoppen kunje divers voltages uitgeven 1/2/4 volt
ben nog aan t proberen ,..maq lijkt me zeker tof veel voor niet soo heel veel geld,...
ik vind een analoge [like] sequencer moet je met je vingers aan kunnenn zitten/ draaien ,
die mam seq kan best veel [voorzn cash ,..maar is zoo clinish/steriel zegmaar ...led displayable sequencert
bah !:halleluja

Mijn beurt....

Allereerst mijn werkhoekje.

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    64,1 KB · Bekeken: 115
Mengert

Synth Forum Melding
Sorry! De admin heeft er voor gezorgd dat je maar 1 bericht per 30 seconden kan plaatsen.

Ja, zo schiet het niet op natuurlijk...

Attachments

• 3.jpg
    3.jpg
    71,5 KB · Bekeken: 109
Drumpads in een C.V.-oplossing (RedNoiz :okdan: )

Attachments

• 7.jpg
    7.jpg
    43 KB · Bekeken: 115
Wat pedalen (let op het grapje, die ís me toch leuk!)

Attachments

• 8.jpg
    8.jpg
    78,5 KB · Bekeken: 109
hee die jamo's heb ik ook gehad :p

Origineel geplaatst door Kraan
Wat pedalen (let op het grapje, die ís me toch leuk!)

Doe es uitleggen ajb?

Origineel geplaatst door fuse
Doe es uitleggen ajb?
Rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-.... }:|

Origineel geplaatst door Pjotr G
hee die jamo's heb ik ook gehad :p

Voor een paar tientjes gekocht en aangesloten op een Sansui versterker van een paar tientjes. Werkt meer dan prima tot ik geld heb voor echte monitoren.

Origineel geplaatst door Meinte37
Rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-rood-blauw-geel-.... }:|

Idd. maar goed dat er niets in kan anders zou het een beste feedback geven.

Kleine update van mijn kant. Heb het een en ander verplaatst zodat ik meer loopruimte heb en sinds de vorige keer een M5. Mijn studio voelt nu voor mij goed aan en ik denk niet dat ik nog gauw iets zal kopen, of het moet echt heel bijzonder zijn en ik moet net de loterij hebben gewonnen :)

Attachments

• img_1031_2.jpg
    img_1031_2.jpg
    56,7 KB · Bekeken: 110
Excuses voor de soms zeer slechte / wazige foto's....heb even snel een camera van iemand geleend en wat plaatjes geschoten. Bleek achteraf niet zo goed gelukt te zijn :)

Die foute lichtjes die by the way in het rack hangen zijn nog een overblijfsel van de kerst....

Attachments

• img_1010_2.jpg
    img_1010_2.jpg
    70,3 KB · Bekeken: 109
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back