antwoord
antwoord
yep jij bent scherp
tsja er lagen er een paar air achtige stickerz op mn ouwewerk [zeg niewelkwerk...anders word mr bazuin boos oeps ]
tzijn maar stickers ,...tis wel een genelec
en die lange rakker staat op zo,n computer tafel met down klappebel toetsen bord ding cardridge eronder en je heb een cs 30 met eige gemaakte side s
van eiken wel te verstaan ,..beter toch?
en red noize ook beter man ,...jouw uitrusting ,...zeg maar gerust arsenaal
tis geen bunker toch/toch ook niet in de kelde r omdat de vrouw een naaikamertje nodig heeft ,..waar laatje zo,n ruimte
- vraag me toch altyd af wat als ik straks meer spul heb ,..waar is mn grens ,..moet ik dan ook mn muziek spul
op een andere plaats gaan zetten ,..bunker /kelder/zolder / anders adres
wat hebben de meest die een uit de kluiten gewassen setup hebben ,,,...een ander adres voor muziek maken,...
[kwil dr midden in de nacht elk momentvan de dag ,...van uit mn bed / tydens t koken bv bij kunne ....]
en niet eerst in de autoo stappen en dan moeten gaan muziek maken ,...
huiskamer met uitzicht&verwarmig/koelkast en @-net enz enz = best ok ,..
vochtige kelder /kouwe zolder /verdom hoekje = nie alles.....
stand for yor right ,...2 make music !!!-revovolve

antwoord
Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
en wat voor synth rust daar half op je blad en half op een adapter?
yep jij bent scherp
tsja er lagen er een paar air achtige stickerz op mn ouwewerk [zeg niewelkwerk...anders word mr bazuin boos oeps ]
tzijn maar stickers ,...tis wel een genelec
en die lange rakker staat op zo,n computer tafel met down klappebel toetsen bord ding cardridge eronder en je heb een cs 30 met eige gemaakte side svan eiken wel te verstaan ,..beter toch?
en red noize ook beter man ,...jouw uitrusting ,...zeg maar gerust arsenaal
tis geen bunker toch/toch ook niet in de kelde r omdat de vrouw een naaikamertje nodig heeft ,..waar laatje zo,n ruimte
- vraag me toch altyd af wat als ik straks meer spul heb ,..waar is mn grens ,..moet ik dan ook mn muziek spul
op een andere plaats gaan zetten ,..bunker /kelder/zolder / anders adres
wat hebben de meest die een uit de kluiten gewassen setup hebben ,,,...een ander adres voor muziek maken,...
[kwil dr midden in de nacht elk momentvan de dag ,...van uit mn bed / tydens t koken bv bij kunne ....]
en niet eerst in de autoo stappen en dan moeten gaan muziek maken ,...
huiskamer met uitzicht&verwarmig/koelkast en @-net enz enz = best ok ,..
vochtige kelder /kouwe zolder /verdom hoekje = nie alles.....
stand for yor right ,...2 make music !!!-revovolve