mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door apollo
Waar heb je die vliegtuigstoelen gehaald fjoesz? :D Wel leuke studio hoor. :okdan:

een of andere gast had een hele partij.. voor wehnag
bussiness class 1976 KLM 8) vintage
en volgens mij staan mn vier concertgebouwstoeltjes dr ook niet op dacht ik

Drie weken geleden verhuisd. Nieuw studiomeubel gemaakt. Hele hoop rack-gear opgeborgen (gebruik ik alleen nog live). Sinds vorige week staat alles zo'n beetje op z'n plaats. Zie hier hoe het er nu bij staat:

Studio1.jpg

Studio2.jpg

Eergisteren een Roland V-drum opgehaald (2e hands). Ben ik ontzettend blij mee!

Studio3.jpg

Ben alleen nog op zoek naar de expansion voor de TD-10 (TDW-1 kaart). Is alleen nauwelijks meer verkrijgbaar

;{ . Als iemand er toevallig nog eentje weet / heeft.... laat het me weten!!!!

:okdan:

Hee meesha, dat ziet er netjes uit! lekker veel ruimte ook...
Wat heb je tussen de rackjes en je bereaublad zitten? Dient dat ergens voor?
Als je nog een stukje MDF over hebt zou ik daar een plank van maken waar je tft op kan staan!

Ja, de totale oppervlakte is zo'n 12 vierkante meter. Tussen de rackjes en het blad zit niks hoor. (al lijkt dat op de foto misschien zo. Er zitten gewoon vier van die dopjes onder geschroefd zodat ze geen krassen kunnen maken op het blad. Misschien maak ik nog wel een plankje voor mn tft. hoewel hij nu wel prima op hoogt staat...

Origineel geplaatst door Hooihuis
@ Marcuuu: mooie set hoor, die Korg MS-serie! Ga je er ook nog een SQ-10 bij kopen te zijner tijd, of heb je die al? En ben je tevreden met je MS-50?

Tnx, Ik ben er ook erg blij mee.Ik had als eerste een MS 10 toen een MS 20 er bij.Toen kon ik heel goed koop een MS 20 erbij kopen. Ik wou al heel lang een MS 50 kon er een krijgen maar samen met een MS 20. Dus ik had 3 stuks MS 20 :).....Toen 1 MS 20 weg en later nog een :-) Nu heb ik MS 10 20 en 50.....

Of ik tevreden ben met m,n MS 50. Ik ben erg blij mee wetende dat ze erg schaars zijn en ik erg wijnig voor betaald heb 8). Ik vind de sound erg oke alleen sommige dingen gebruik ik nooit die er op zitten. Moet er eens wat meer tijd aan besteden .Maar hij is leuk.

Ze zeggen dat een SQ 10 d,r bij erg leuk is. Maar ik ben er niet naar op zoek. Mocht ik er ooit een tegen komen vooreen leuke prijs en niet teverweg, Dan wil ik hem proberen ik ben namelijk erg benieuwd

mijn studio pics
studio1.jpg

electribe EA mkll
behringer mixer UB1202FX
electribe ER mkll
m-audio oxygen 8 midi keyboard

en mijn draaien spullen
dj.jpg

2x Limit DJ 3500
met daarop finalscratch platen aangesloten op een Audiotrak Maya 44 USB geluidskaart en op mijn computer djdecks
JB System CD 410 cd speler
Promix 300K mixer

nog niet echt een grote studio maarja

Origineel geplaatst door meesha74

Eergisteren een Roland V-drum opgehaald (2e hands). Ben ik ontzettend blij mee!

Studio3.jpg

Ben alleen nog op zoek naar de expansion voor de TD-10 (TDW-1 kaart). Is alleen nauwelijks meer verkrijgbaar

;{ . Als iemand er toevallig nog eentje weet / heeft.... laat het me weten!!!!

:okdan:

kijk es aan:)
heb zelf de td20

Wel iets wat oudere fotos (ondertussen is er een rm1x bijgekomen).

Attachments

• studio2.jpg
    studio2.jpg
    222,7 KB · Bekeken: 106
.... al die witte muren .... werkt toch ni creatief?
Net een psychiatrische instelling 8D .... vooral die van apollo.. brrr ... koel hoor!

er zijn zoveel mooi kleurtjes bij de Gamma :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back