mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
huh? er groeit wit mos op je apparatuur man! of is dat een fotosjoppie?

Origineel geplaatst door meesha74
Zo Roel, een beetje met een panorama camera aan de slag gegaan??

voor t eerst van mn leven een freeware panorama programmaatje gebruikt :) bij gebrek aan groothoeklens

Origineel geplaatst door Roel
voor t eerst van mn leven een freeware panorama programmaatje gebruikt :) bij gebrek aan groothoeklens
Vandaar die witte vlekken in het beeld }:|

:) zal het zijn, heb even een re-try gemaakt, zie hieronder

Attachments

• studio dec 05-2 small.jpg
    studio dec 05-2 small.jpg
    27 KB · Bekeken: 122
wat een joekel zo in vergelijking met de rest die commandstation

ik dacht dat ze echt een 2 tot 3 keer zo klein waren

hier heb je mijn spulletjes nog eens :luv:...

compacte gier.......mijn drumspullen staan er zoals je ziet niet bij op

Attachments

• hs1.jpg
    hs1.jpg
    102,2 KB · Bekeken: 128
Laatst gewijzigd:
Hier mijn huidige woonkamer setup,
ik kan hiermee lekker creatief en vlot bezig zijn zonder allerlei gear wat ik toch niet gebruik :
:)

Attachments

• roomsetup.jpg
    roomsetup.jpg
    36,5 KB · Bekeken: 119
Hallo,

Ik neus al een tijd rond op dit forum, post nooit wat, dat moet maar eens afgelopen zijn.
Ik hou van deze poel van studio foto's. iedereen kan zo heel mooi ideeen opdoen.

Daarom wil ik mijn gesneuvelde (door verhuizing) studio ook in deze rubriek hebben als eerbetoon.
Ik hoop snel m'n spul weer uit de opslag te kunnen halen en weer iets moois in elkaar te mogen knutselen.

als het zover is zal ik jullie laten mee genieten. net zoals sommigen van jullie dat hebben gedaan.

1.jpg

2.jpg

=( =( =(

Origineel geplaatst door Dr. Drips
Hallo,

Ik neus al een tijd rond op dit forum, post nooit wat, dat moet maar eens afgelopen zijn.
Ik hou van deze poel van studio foto's. iedereen kan zo heel mooi ideeen opdoen.

Daarom wil ik mijn gesneuvelde (door verhuizing) studio ook in deze rubriek hebben als eerbetoon.
Ik hoop snel m'n spul weer uit de opslag te kunnen halen en weer iets moois in elkaar te mogen knutselen.

als het zover is zal ik jullie laten mee genieten. net zoals sommigen van jullie dat hebben gedaan.

Wat is dat voor een grappige keyboard/toetsenbord combi?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back