mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zo ik heb ook weeres verbouwd (goh alweer? ja, weer).

studio09.jpg

en over een maandje ongeveer volgen er weer een berg foto's. Ik krijg een studio boven een nachtclub in Middelburg :D

jij moet dan wel 3meter en 10 zijn aan die dj-setup te zien:D

:D

Op veler verzoek een wat grotere foto:

Studio_sep2005_med.jpg

Origineel geplaatst door Maks
jij moet dan wel 3meter en 10 zijn aan die dj-setup te zien:D

1m80 :P Maar kan er zo prima bij. de bovenkant van de draaitafels komen tot net onder mn borstkast als ik er tegen ga staan :X

Origineel geplaatst door trigg
Op veler verzoek een wat grotere foto:

Studio_sep2005_med.jpg

nice!

Ben je linkshandig, of alleen als je gitaar speelt (muis ligt wel rechts van het toetsenbord)?
Is het een Gibson of een Epiphone?

He mono, wie is die blonde verschijning aan je muur rechts? Hoort die ook bij je verzameling? :)

Origineel geplaatst door fuse
He mono, wie is die blonde verschijning aan je muur rechts? Hoort die ook bij je verzameling? :)

Geen idee... ik ga gelijk kijken welke blonde aan mijn rechtermuur verschijnt 8o)

Ikke dom, moet die vraag aan Trigg stellen.

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
nice!

Ben je linkshandig, of alleen als je gitaar speelt (muis ligt wel rechts van het toetsenbord)?
Is het een Gibson of een Epiphone?

Hee, het is een Epiphone... en ik ben alleen met schrijven en gitaarspelen linkshandig.
De muis ligt inderdaad rechts (scherp opgemerkt) en verder doe ik ook eigenlijk alles met rechts :D

@Fuse: die blonde hoort er zeker bij, dat is m'n vriendin :)

Niks zo leuk als bureaumeubilair. Het toevoegen van een 1.70m lange tafel met aardige diepte plus wat kluswerk (geinspireerd door de thread met o.a. foto's van Chinetti) plus wat harder nadenken over de setup zorgt voor dit resultaat:

Eindelijk ook eens een nieuwe stoel waarin ik wat rechter op zit... nu alles nog aansluiten :D.
Klikken voor de grotere versie overigens :).

Vooruit dan maar:) Ik heb de laatste tijd best veel spullen verkocht. Heb er tot nu toe geen spijt van gehad en heb nou een heerlijke set-up.

Op de foto's ontbreken o.a. de Elka ek22, Casio ht6000, Casio ctk1000 en de Gem rodeo 37 ;)

Attachments

• p1020019.jpg
    p1020019.jpg
    70,6 KB · Bekeken: 128
Van een forumlid heb ik twee beugeltjes overgenomen, kan ik m'n 2e klaviertje erbij zetten:
axistudio_20051016.jpg

@SlamDub: Netjes! Maarre, 2 ramen; geen/weinig last van buren die komen klagen?

Trouwens, wie komt met de eerste studio-pic hier incl. de Virus TI / Polar ??
:D

Origineel geplaatst door Zoidsity
@SlamDub: Netjes! Maarre, 2 ramen; geen/weinig last van buren die komen klagen?

Zit op een hoekhuis met daar tussen nog een garage. Andere kant heb ik al gecheckt met de buren, kan flink blazen, en hebben nergens last van :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back