mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Phontaq
Mijn motto: minder spullen is beter voor de creativiteit! Met een beperkte set aan apparaten kun je je tenminste op het muziek maken concentreren, en niet de enorme hoeveelheid apparatuur die je moet bedienen.

Jep das helemaal waar. Op een gegeven moment had ik in een korte periode een stuk of 3 andere apparaten aangeschaft en ik raakte compleet gefrustreerd omdat ik er niet de geluiden uit kreeg die ik hebben wilde :).
Uiteindelijk heb ik nu zo'n beetje alles verkocht en zijn er nog 3 synthjes en een sampler over.
Over deze bakjes heb ik complete controle en ik kan meestal precies maken wat ik in gedachten heb.

-C-

Mooie studio's allemaal!

Foto's van m'n nieuwe studio sinds ik ben verhuisd. De ruimte oogt nog wat kaal, maar daar komt nog wel verandering in.

Studio5_small.jpg

Laatst gewijzigd:
zo hee mooie setup zo zeg !!:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

erg mooi

Gr JD

@ Marcuuu: mooie set hoor, die Korg MS-serie! Ga je er ook nog een SQ-10 bij kopen te zijner tijd, of heb je die al? En ben je tevreden met je MS-50?

The Poisonlab:

HPIM0072.jpg

HPIM0074.jpg

HPIM0007.jpg

HPIM0011.jpg

HPIM0075.jpg

Laatst gewijzigd:
Sinds vorige week begint mijn studiootje zijn definitieve vorm te krijgen. De tafel in de hoek is vers van deze week en is bedoelt als vervangmiddel voor de oude deur waar eerst de dj-gear op stond ;)

Even opsommen wat er staat:

DJ-gear:
- Mixer: Stanton SMX-501
- Draaitafels: 2 X Akiyama Acura met Ortofon Concorde Dj E naalden
- CD-speler: Pioneer CDJ-800
- Koptelefoon: Gemini EM_300 (da's dus zoiets als de Tiësto Stanton :))

Producing gear:
- Zelf samengestelde PC (AMD Athlon 64 3800+, 1 GB GEiL low latency TCCD dual channel, 1 WD Raptor 74GB, 1 Seagate Baracuda 120GB, dual Samsung TFT, M-audio delta 44 PCI)
- MIDI-keyboard: Evolution MK-449c
- MIDI-controller: behringer BCF-2000
- Laptop als derde scherm voor de Cubase mixer :D
- Monitors: Behringer Truth B2031A
- Mixertje: Soundcraft Compact 4 (om volume van monitors makkelijk te bedienen)
- Cubase SX 2
- Handvol Plugs en VST's

En natuurlijk de foto's:

kldr2.jpg

De nieuwe DJ-hoek

kldr3.jpg

Zicht vanaf de DJ-hoek naar de PC

kldr4.jpg

Kloothoek

kldr5.jpg

Nogmaals de producehoek

Enne,,.. dit zijn je sample-cd's??

(wel VEEEEL als dat zo is!)

Attachments

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    14,7 KB · Bekeken: 97
hehehe wetsuit was een vriend van me die van een andere vriend dat pak ff moest checken om m ook te kopen hehehe
om 5 uur 's nachts :D

nee dit zijn stock ceedees, maar in onze andere ruimte hebben we wel zoveel sampleceedees jah.. ik denk een meter of 6-7 inmiddels

tnx blinx voor de juiste linx!

Tip: Swiffer, voor al u stofjes :D (een tevreden roker maakt meer stof dan menig synth kan verdragen)

yamahacs50.jpg

CS50 8~

arpsoloist.jpg

arpsoloist2.jpg

Arp Pro Soloist en Jupiter 4

trident2.jpg

trident1.jpg

Korg Trident

juno106.jpg

Juno 106 met Memoryman delay

cz1.jpg

CZ1