iLok ?

dione

hardkoor
Weet iemand waar ik een iLok key (zo'n usb ding) kan scoren ?

heb die namelijk nodig om een aantal plug-ins te kunnen gebruiken...zijn extra plug-ins bij m'n Waves pakket,maar om ze te kunnen gebruiken heb je dus een iLok usb-key nodig....die ik nog niet nodig had toen ik dat Waves pakket kocht...

En ze werken niet altijd achter een USB hub. (bij mij dan he)

Origineel geplaatst door fuse
En ze werken niet altijd achter een USB hub. (bij mij dan he)

daar was ik al bang voor ja...waarvoor gebruik jij dat ding ?

hier werkt ie op elke usb poort die ik maar kan bedenken hoor

op mac is dat

iLok is prut! Koop het pakket en download dan de crack of gekraakte versie, scheelt je een hoop ellende.

Nja, ik heb nog zo'n oud mickeysoft keyboard met USB hub. En die is raar, ook met USB sticks trouwens.

Maar ik heb die IR light en die is errug lekker. Vooral als je het inet afstruint naar allerlei impulsen.

Origineel geplaatst door fuse

Maar ik heb die IR light en die is errug lekker. Vooral als je het inet afstruint naar allerlei impulsen.

Daar is het mij ook om te doen ja...en Doubler en Tune-Lite...nah ja,maar ff een iLokje bestellen dan maar...

Okee...heb vandaag de iLok binnengekregen (bij Music-Store Köln besteld,want Thomann levert niet onder rembours hier)....

Had eerst wat problemen,maar de mensen bij Waves hebben me prima geholpen...(ik miste een filetje)...
En IR-L klinkt echt goed zeg...beter dan SIR en de convolutie van Kontakt2...lekker hoor...gelukkig heb ik al aardig van impulses op m'n pc....
Doubler is ook vet,heb ik meteen in gebruik...Tune-Lite moet ik nog ff testen...

Tja,46 euro voor die iLok,maar dan krijg je wel een paar honderd euro aan plug-ins...goeie deal...:D

Op zich is dat iLok systeem trouwens een goede oplossing tegen piraterij lijkt me...

Op zich is dat iLok systeem trouwens een goede oplossing tegen piraterij lijkt me...

Dat valt wel tegen hoor, want ergens in de software wordt bepaald of je een iLok hebt en of daar de juiste dingen op staan. Simpel gezegd, als je die routine weet te vinden en altijd "ja" laat teruggeven, doet ie het ook prima zonder iLok.

USB-keys maken het hackers wel een stukje moeilijker, omdat je er met alleen een key-generator niet meer komt en daadwerkelijk de code van de software moet wijzigen, met alle mogelijke gevolgen van dien.

Back