fuse
Gepokt en gemazeld
Check pagina 1.Ja. Maar na deze constatering heb je wellicht suggesties voor niet-romplers met brede warme pads?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Check pagina 1.Ja. Maar na deze constatering heb je wellicht suggesties voor niet-romplers met brede warme pads?
Vergeet ook niet ouwe analoge DCO achtige bakken. Met analoge filters enzow.
Daar zitten ook hele mooie warme pads in.
Dit heb ik vaker gehoord. Kunnen nog meer mensen dit bevestigen? Vind de Juno 2 zowieso wel wat en als ie ook nog eens warme pads kan produceren is voor mij de keuze wel gemaakt..Ik zou zeggen: Novation A-station.
De Juno 1-2 verbaast mij trouwens ook wat betreft zijn pad capaciteiten. Redelijk wat modulatiemogelijkheden qua chorus, lfo's, pwm.
Maar is dus geen 19 inch.
Oh deze post had ik idd. even gemist, maar welke merken/modellen zit je dan aan te denken, behalve een Alpha Juno ofzo...

Dit heb ik vaker gehoord. Kunnen nog meer mensen dit bevestigen? Vind de Juno 2 zowieso wel wat en als ie ook nog eens warme pads kan produceren is voor mij de keuze wel gemaakt..
Ik blijf toch ook wel bij de Wavestation SR (heb zelf een AD). Hij is qua programmeerwerk niet te doen als je geen editor hebt, maar er zijn wel zodanig veel goede klanken op het internet te vinden en velen daarvan zijn waanzinnig mooie pads.
![]()

even lastig met editen maar wel 4 voices, wavetables, 4DADSR envelopes 4 part multitimbraal