Oplichter?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Leo
ik zou niet al te blij zijn trouwens, want als ik je zo lees, weet ik niet of jij wel vrij bent van betutteling en bekrompenheid. je denkt natuurlijk graag van wel, maar ondertussen zit je al wel mijn belerende reactie voor te koken.
:)

Goh gek dat je dat van een ander wel ziet en van jezelf niet.. :D
Dat is nou precies wat ik wilde bereiken, bedankt!

bijvoorbeeld door de shell uit hun land te trappen en zelf de opbrengst van de olie goed te gaan gebruiken. ik noem maar een voorbeeld.

:)

Ik vind hem sterk Leo:D

Origineel geplaatst door PzHKL
Goh gek dat je dat van een ander wel ziet en van jezelf niet.. :D
Dat is nou precies wat ik wilde bereiken, bedankt!

ik heb niet beweerd dat ik blij ben vrij te zijn van onbekrompenheid of betutteling.
maar een andere vraag: waarom word je zo persoonlijk als ik mijn mening geef en gewoon iets toevoeg aan de overweging van vizion? ik doe dat niet al te stellig, zo van: dit is de waarheid en niet anders, maar toch reageer je met een persoonlijke sneer naar mij.
vind je dat terecht? ben je daar trots op, geeft het een goed gevoel? en dan nu weer zo'n zelfvoldaan bericht eroverheen, omdat ik me blijkbaar zou hebben leren kennen.
zonder te willen beleren, of jou te willen kwetsen of even terug te willen uitdelen, ik vind dat onvolwassen, weinig constructief en eigenlijk een beetje dom gedrag. en ik zou er graag verschoond van blijven, als het jou eender is.
als ik iets negatiefs bij je oproep, of als je gewoon een hekel aan me het, ontwijk me dan. maar reageer gerust als ik eenmening poneer en jij daar inhoudelijk op wilt reageren. als persoon word ik liever niet door jou beoordeeld.

zo gebeuren namelijk de dingen die sceptic voorziet.

gelukkig dat het geen 111 dalmatiers waren,och nee,daarvoor zijn er 10 teveel...

bijvoorbeeld door de shell uit hun land te trappen en zelf de opbrengst van de olie goed te gaan gebruiken.

Ok Leo weer een persoonlijke aanval op jou :duivels:

Dat Shell door hen niet uit hun land wordt getrapt wil niet zeggen dat ik slachtoffer
hoef te worden van hun laag bij de grondse praktijken, Nigerianen zijn geen slachtoffer
van mij zodat dit misschien rechtvaardig is ineens, ik kan er al helemaal niks aan doen,
de Shell naait mij ook en op politiek heb ik al helemaal geen invloed.
Met die 419 praktijken hebben ze ook mensen (meestal) genaaid die niet heel veel geld hebben,
misschien zijn het allemaal wel dombo's, zal best, maar het is wel gebeurd en het klopt niet.
Ik ben ooit een heel eind mee gegaan met zo'n oplichter met "een deal" van € 5000,- ik bleef hem
maar zeggen dat mijn vrouw me nooit zou vergeven en dat mijn huwelijk ten einde zou zijn, ik wou
kijken of er iets van gevoel in zo'n figuur zat, maar het maakte hem allemaal niet uit, hij moest en zou
mijn laatste en "geleende" € 5000,- hebben, de rest boeide hem in het geheel duidelijk niet,
waardeloze lui.
Ik ben derhalve dan ook voor een keiharde aanpak, de afschrikkende werking die daar vanuit gaat is in
mijn ogen prima en zeer gewenst.
Ze hadden er 5 jaar geleden al mee moeten beginnen, had veel mensen een hoop ellende bespaard.

Leo, Leo, wat zeg je nu allemaal. Het gaat hier wel over schaamteloze profiterende criminelen die zich in de eerste
plaats totaal niet om de nederlanders bekommeren. Hoe kun je deze politieactie nu in hemelsnaam in twijfel trekken?

o mensen, zo bedoel ik het helemaal niet. ik walg van oplichters en die gevoellloosheid die jij beschrijft. het is om triest van te worden en je heoft ook echt niet te rekenen op enig begrip of kans op verbetering bij dat soort doorgewinterde lui. en vooral als je het slachtoffer wordt van zoiets, de portemonnee van mijn vrouw is een keer gejat terwijl we met 2 kinderen en wandelwagentjes door een kledingzaak aan het zeulen waren, door 2 brabantse volksbuurtvrouwen trouwens, zeg maar, zou je ze het liefst aan een boom spijkeren en laten staan.
maar wat ik zeg is echt heel iets anders. eigenlijk is het enige dat ik probeer te doen enige nuance aan te brengen.
de verontwaardiging is terecht, maar komt vaak uit een hoek waar andere dingen even gemakshalve worden verzwegen.

het begon ergens over de verbazing van vizion over de klachten van GL en D66. ik kan me die verbazing voorstellen, maar ook de vragen van de 2 politieke partijen. nogmaals, denk na. ze doen er hier jaren over om na allerlei procesfouten iemand te moeten laten gaan. en hier zouden even 111 illegale (dus onduidelijkheid over identiteit) internetoplichters zijn gepakt. ik stel voorzichtig: dat is een leugen. er zijn 111 illegalen opgepakt, waarvan ongetwijfeld een aantal zich met die oplichtingpraktijken bezighield.

de opsporing en berichtgeving erover deugt mogelijk niet en dat er vragen over gesteld worden door politieke partijen vind ik niet zo gek. ik zou het graag een beetje netjes en democratisch houden hier. geen guantanamo bay hier svp.

dus ik ben ook voor een harde aanpak, maar wel een eerlijke.

ik beschouwde dit trouwens niet als een persoonlijke aanval. ik neem makkelijk stelling in en soms ben ik het zelf al niet meer eens met mezelf, na een tijdje, dus wat dat betreft laat ik me graag aanspreken op mijn mening. alleen liever niet op mijn persoon. zie eerst allemaal maar eens net zo tof te worden als ik, dan praten we verder. :) ;)

en nu heb ik eerlijk gezegd geen zin meer in gezeik hierover, het is wel gezegd zo'n beetje.

Ok, nu ben je helder Leo :D
Maargoed, laten het van die 110 eens 50% illegale oplichters zijn en 50% standaard illegalen. Dan gelden ook de gewone
uitzetregels, die keurig door verdonk opgestld zijn. Moeten ze maar niet met criminelen omgaan, dan is de pakkans
ook en stuk hoger :D

Origineel geplaatst door Engineer
Deze mensen waren toch verdachten ? Je bent toch onschuldig totdat je schuld bewezen is ???
op synthforum geldt tevens het communisme nog :D

Origineel geplaatst door Engineer
Deze mensen waren toch verdachten ? Je bent toch onschuldig totdat je schuld bewezen is ???

Ik denk dat er aardig onderzoek aan vooraf is gegaan.
Van Nederland kun je veel zeggen, niet dat mensen hier geen
rechten hebben, zeker verdachten en illegalen hebben hier niks
te klagen, integendeel.

Origineel geplaatst door Vizion
Dat je blijkbaar mensen kunt afschieten en ermee weg kunt komen door simpelweg je kaken stijf op elkaar te houden..

Je hebt het recht om te zwijgen, da's het eerste wat ze (de :smeris: :smeris: ) je vertellen...

Ik koop niet snel iets buiten nederland, verkopen ditto.

[anekdote]
'k Heb één keer mijn prophecy verkocht aan twee algerijnen [edit]die in duitsland woonden[/edit]. We spraken af, net over de grens, in Gronau.
't Was eind van de ochtend en daar stonden ze, keurig nette heren, op me te wachten op de parkeerplaats achter het winkelcentrumpje. Ik stap uit mijn gedeukte smoezelige vaalrode clio met lekke uitlaat, zeker twee koppen groter dan die heertjes, ongeschoren, houthakkersbloes met bodywarmer dr over en een camouflagebroek aan. We begroeten elkaar en ik leg de prophecy-in-plaid op de motorkap zodat ze hem kunnen bekijken. Alles is verder goed en de prophecy gaat met hun mee terwijl ik weer met veel geronk richting Nederland rij met een achterzak vol 50jes...
[/anekdote]

Vage constructies met leveren en geld overmaken ga ik niet op in. 'k Werk hard genoeg voor mijn cash en dat laat ik me niet afpakken door criminelen.

-C-

Origineel geplaatst door koekebakker
die keurig door verdonk opgestld zijn.

door Cohen bedoel je, onze bijelkaar houder

heerlijk die politieke discussies

welke drummachines heeft Cohen ookalweer?
en gebruikt Verdonk nou eigenlijk de keys of de rackversie van de Emulator III?

:doei:

Bericht door een moderator:
Ik had gevraagd of jullie deze discussie konden beeindigen, maar dat lukt dus niet echt...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back