Origineel geplaatst door Leo
bijvoorbeeld door de shell uit hun land te trappen en zelf de opbrengst van de olie goed te gaan gebruiken.
Ok Leo weer een persoonlijke aanval op jou
Dat Shell door hen niet uit hun land wordt getrapt wil niet zeggen dat ik slachtoffer
hoef te worden van hun laag bij de grondse praktijken, Nigerianen zijn geen slachtoffer
van mij zodat dit misschien rechtvaardig is ineens, ik kan er al helemaal niks aan doen,
de Shell naait mij ook en op politiek heb ik al helemaal geen invloed.
Met die 419 praktijken hebben ze ook mensen (meestal) genaaid die niet heel veel geld hebben,
misschien zijn het allemaal wel dombo's, zal best, maar het is wel gebeurd en het klopt niet.
Ik ben ooit een heel eind mee gegaan met zo'n oplichter met "een deal" van € 5000,- ik bleef hem
maar zeggen dat mijn vrouw me nooit zou vergeven en dat mijn huwelijk ten einde zou zijn, ik wou
kijken of er iets van gevoel in zo'n figuur zat, maar het maakte hem allemaal niet uit, hij moest en zou
mijn laatste en "geleende" € 5000,- hebben, de rest boeide hem in het geheel duidelijk niet,
waardeloze lui.
Ik ben derhalve dan ook voor een keiharde aanpak, de afschrikkende werking die daar vanuit gaat is in
mijn ogen prima en zeer gewenst.
Ze hadden er 5 jaar geleden al mee moeten beginnen, had veel mensen een hoop ellende bespaard.