Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Maks
canon powershot a80:yamaha:
Lang leve EXIF info :)
Klopt, het is inderdaad een Canon Powershot A80. Heb overigens wel met groot diafragma en lange sluitertijd moeten schieten, wilde nl. geen flitser gebruiken; de kwaliteit van de foto laat dus wel wat te wensen over (scherpte), maar het geeft wel sfeer zo.

Roel: thnx! Het heeft wat tijd gekost, maar dan heb je ook wat. Nu de akoestiek nog, want die is nog niet echt heel jofel.

Eindelijk een (gemaakt door mn pa) rackie voor reso :)

van boven naar onder:

Patchbay px3000 (hangt er op t moment meer voor de sier, heb me nog steeds niet verdiept in die dingen)

Midex 8

Syntechno Teebee

Virus C

(misschien moeilijk te zien, hangt schuin naar achter in dezelfde hoek als t front van de filterbank wat ik fijner vindt als zo goed als rechtop)

Lexicon mx 200

Sherman Filterbank 2

Behringer Ada 8000

Focusrite Compounder

en het zelfbouw project 9090 (niet zelf inelkaar gezet)

omdat ik nog geen 90 graden hoek jacks heb hangt de virus en de lexicon iets te laag in t rack.. als alles goed hangt zit er 1 cm tussen elke unit, overigens zie ik dit in andere racks bijna nooit, maar ik vond t wel een fijn idee als er wat luchtstroom door t rack gaat, de compounder kan bijv. flink warm worden

Attachments

• rack-600-800.jpg
    rack-600-800.jpg
    63,6 KB · Bekeken: 127
Heb verder niet meer shots genomen, zit nog te wachten op een TB die nu een service beurt krijgt..
als ie binnen is en ik m een mooi plekkie heb gegeven volgt er een nieuwe photo shoot :)

wil verder ook t forum niet spammen met fotos waarop elke keer maar 1 dingetje veranderd is, al is t natuurlijk wel een leuk spelletje dat ''zoek t verschil''

Nieuwe mixer: Soundtracs Topaz Macro Plus, Bijna niet gebruikt omdat het een reserve mengpaneel was

Deukje aan de linkekant is van een ongeluk gisteren (auto totallos), maar verder werkt ie nog perfect en lekker helder geluid.

Laatst gewijzigd:
mijn uiterst nederige werkplek - gives me all the power i need }:|

235546216_126515f38f_o.jpg

les rythmes digitales

235546194_849c540d9e_o.jpg

Het valt me op dat behoorlijk veel forumleden naast hun standaard arsenaal van knopjes en lampjes vaak ook over andere instrumenten beschikken, zowel akoestisch als electronisch.

Ik heb al een hoop gitaren en trommeldingen gespot :)

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back