Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: updatetje...

Re: updatetje...

Origineel geplaatst door trigg
weereens een update....

ParadiseGateStudios_June06.jpg

Ooooohhhh......wat móóóóóói!! Zou me helemaal thuis voelen daar.:{

ouwe foto leuke foto

ouwe foto leuke foto

een oud ploatje :D de trein is inmiddels 2 x zo lang

ja ik had dees dus nie gezien....
die thread maal 10 van 4 jaar :stupid
dus had er 1 aangemaakt; na aanwijzingen dus maar hier:
FinderScreenSnapz002.jpg

helemaal blij met mn set-up these days; alsof ik in mn eigen vliegtuigcockpit zit; alles fijn in handbereik, en vond zelf de dia-projector-stand een vernuftige vondst in t totaal plaatje :P

te zien: kp2/ mackie 24-4/ waldorf Q/Machinedrum/ Sh-101/ G4/Dell9300/ UC33/Evolver/Korg 49/ JX3p/ BlueSkyMonitors+woofer en diverse randapparatuur

Leuke setup, hoor.

Had ik nog niet gezegd :D

de oude studio, zit tegenwoordig op een andere locatie die flink wat doe 't zelf werk is aan 't ondergaan :geslaagd:

dsc012790pc.jpg

dsc013191su.jpg

dsc013178tt.jpg

en niet te vergeten een heel belangrijk stukje apparatuur:

dsc011351fu.jpg

Origineel geplaatst door nox
de oude studio, zit tegenwoordig op een andere locatie die flink wat doe 't zelf werk is aan 't ondergaan :geslaagd:

Vet !! Ziet er echt heel gezelli uit zo. Is die gitaar een Fender Jaguar? En vertel eens welke band we hier zien. ;)

mijn studio nu: sorry voor de shaky foto....

cp70_7.jpg

extra gear, dat niet in de lijst staat:
yamaha mg12/4
tascam us122
vintage pentium3 500
casio vl-tone
behringer truth
tc m300
samson c01 zonder kabel uit zelfbescherming ;)
fender bassman 50, traynor 212box met celestions

Fijne pianootjes..:)

Gaat die bassman hard genoeg voor live?
Of gooi je een boostertje tussen je rhodes en bassman?
De Rhodes heeft nogal een lage output ...

Treed je trouwens ook wel eens live op met de cp70?

(wees trouwens maar blij met je crosslegs..die ontbreken bij de meeste cp70's)

De Bassman gaat als de brandweer, ik speel nooit bizar hard dus wilde niet meer als 50W buizen (geloof dat de 50 iets van 40W heeft). De Rhodes heeft (voor zover ik weet) juist -veel- output, zo overblaas je bijvoorbeeld een nieuwe MXR phase90 volkomen...(dus gewisseld naar beter klinkende SmallStone). In elk geval: ik neem de RCA binnenin de Rhodes, naar MXR 10-bands EQ (de oude! geniaal ding) en dan naar de Bassman. Ik krijg er bijna wapperende broekspijpen van...het hangt natuurlijk ook af van de efficiency van de box. Dit is een van de weinige met 4 ohm (moet bij bassmans). Ik boost een heel klein beetje met de eq, maar het is vooral omdat een toonregeling op de Bassman vrijwel ontbreekt, en de box een tikkie 'boxy' klinkt zonder eq. Als de Fender boven de 5-6 komt, gaat ie licht scheuren, wat tof is, maar al lang in het ongezonde bereik voor je oren!

Ik zou de CP graag eens live spelen, omdat de bas zo supermachtig is....maar het is wel een beetje masochisme. Heb me voorgenomen het 1 keertje te doen om het gedaan te hebben. Met 120kg aan zooi slepen is gewoon niet fijn. Mooi dat ik die bene heb...heb echter weer niet de officiele originele deksels, dat is eigenknutselarij van de vorige bezitter(s?)

links zie je trouwens de ARP. meer plaatjes daarvan op bluesynths. Mijn micromodular staat er niet op, die ligt rechts op de rhodes.

Jammer dat je in Berlijn woont, anders had je mijn flightcases mogen lenen....
Ik heb namelijk op maar gemaakt flightcases voor de cp70...MET WIELTJES :D:D

Origineel geplaatst door Flesje
Vet !! Ziet er echt heel gezelli uit zo. Is die gitaar een Fender Jaguar? En vertel eens welke band we hier zien. ;)

dat is idd een fender jaguar, erg fijn ding icm een arsenaal aan pedaaltjes die een beetje worden blootgesteld in die tas :)

de betreffende band is amped up, een funk-rock formatie uit utrecht. er is geloof ik 1 van de nummers te beluisteren op www.ampedup.nl

Origineel geplaatst door Roel
heb de boel weer eens veranderd, alles wat praktischer ingericht, al ben ik er nog niet helemaal uit. :W
ishetnogniethelemaal.jpg

Ziet er goed uit Roel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back