Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En het hoekje voor de zanger/zangeres

Attachments

• dsc00535.jpg
    dsc00535.jpg
    189,2 KB · Bekeken: 127
8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

èn de klank??? mp3tjes? :) filterbankjes zijn denk ik wel fijn, ben nu met een freeware software filter aan het werk en dat bevalt ERg goed!

heb alles nog steeds op dezelfde plaats staan als eergisteren. verder inmiddels alles helemaal aangesloten, een kabelbreuk vervangen (hoezo ooit nog eens nieuwe DAP kabels kopen, wat een rommel zeg!) patchbay ook netjes aangesloten, direct opnemen van gitaar mogelijk gemaakt, directe multitrack recording ook, alle kabels min of meer weggewerkt, en natuurlijk na een uur of 16 inrichten en aansluiten nog het nodige gestofzuigd in deze hitte

/me is tevreden

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Toneshop
Best een mooi ding eigenlijk die Akai MFC 42

Ik had eigenlijk liever een blauwe gehad, maar die bleek enkel als prototype gemaakt te zijn.

Hij klinkt erg lekker, niet compleet clean. Hij geeft een btje een eigen touch mee aan het geluid. De phaser die erop zit vind ik bijzonder goed.

Mp3´s heb k zo niet voorhanden, maar je kan altijd ff kijken op vintagesynth.org. Daar staat volgens mij wel een demo.

hier demotje , alpha juno2 door de mfc42, heb hem niet speciaal voor nu gemaakt , was meer een rozzbox demonstratietje maar in elk geval de mfc42 was bedoelt om de juno2 super ranzig te maken

Attachments

• rozz.mp3
    998,4 KB · Bekeken: 127
nog een stukje zelf oscilatie van de mfc42 over de juno2 uit het zelfde rozz demo trackje

dat geeft wel redelijk aan dat hij behoorlijk koud en kil klinkt, al het warme komt uit de juno

moet ik wel het bestand posten natuurlijk...

komtie, zelf oscilatie

Attachments

• rozz1.mp3
    378 KB · Bekeken: 136
WAH studio vlak voor opnamens

WAH studio vlak voor opnamens

Hier is dan mijn opgeruimde WAH studio met de nog overgebleven apparaten waarmee ik zeer binnenkort de opnamens voor de cdr "Micronoxe" mee ga opnemen.

Phochos:D

Origineel geplaatst door Ramoonus
@phocos
klein maar fijn

Ja, ik ben lang op zoek geweest naar de juiste installatie, maar ik denk dat ik nu de juiste setup heb gevonden die voor mij belangrijk is. De Yamaha PSR1100 is echt een beest van een apparaat, een Work Station die zijn naam eer aan doet.

Phochos:D

telefoonshot..

telefoonshot..

8o)

Attachments

• sfs3.jpg
    sfs3.jpg
    99,3 KB · Bekeken: 125
dat zeggen ze wel eens ja maar, ik heb hier de boel bordeau rood en merk geen verschil met toen alles nog spierwit was.
denk dat het meer effect heeft op de spirituele macdonalds oosterse weken typjes. maar ik zou het in elk geval nooit meer wit verfen hier.

Jaha, maar bordeaux-rood is nog geen blauw/paars.

Bij mij zijn er 3 muren Wit en 1 Terra. Ik onderga geen verschil qua inspiratie, of ik nu naar de witte muur kijk of naar de Terra muur.

Maarja de meeste muren zijn bedekt met meuk, kan dat ermee te maken hebben?

Dus weer 2 kleuren uitgesloten.

Rednoiz, heel impressive! Jouw studio doet me echt denken aan van die jaren 70/80 synthesizer artiest foto's die ik graag zie...

Origineel geplaatst door Hanz
Rednoiz, heel impressive! Jouw studio doet me echt denken aan van die jaren 70/80 synthesizer artiest foto's die ik graag zie...

He thnx,ik ben net dit jaar 40 geworden dus qua tijdslijn zit het wel goed dan..;)
voelt ook lekker hoor,lekker patchen..:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back