Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Bass
Nou hier dan mn final set up denk ik :

Geinige poster, die hangt hier ook aan m'n deur ;)

Hier zijn wat foto's van mijn studiotje

klein1.jpg

klein2.jpg

Hier is te zien:

Cme Uf6
Korg electribe mx
2x Krk rp8
Behringer ub1204fx-pro
Shure sm-58
M-audio audiophile 192

Laatst gewijzigd:
nieuw mengpaneel, nieuwe setup

nieuw mengpaneel, nieuwe setup

Van forumlid Resonance de MX 3282A overgenomen en heel blij mee, maar dat betekende wel dat de studio overhoop moest en opnieuw ingericht moest worden.

Zie hier het resultaat:
CDstudiomedium.jpg

Ben meteen aan een track gaan werken, heb ik ook een draadje voor aangemaakt:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=70185

:)

Origineel geplaatst door MrM
Mooi compact, daar houd ik van.
Wat zit/zat er in de Shure doos onder je mengert?
Dat is gewoon een sticker die ik op een stuk hout heb geplakt waar een ander heel oud mengtafeltje inhangt.

Re: nieuw mengpaneel, nieuwe setup

Re: nieuw mengpaneel, nieuwe setup

Origineel geplaatst door scarum
Van forumlid Resonance de MX 3282A overgenomen en heel blij mee, maar dat betekende wel dat de studio overhoop moest en opnieuw ingericht moest worden.

Zie hier het resultaat:
CDstudiomedium.jpg

Ben meteen aan een track gaan werken, heb ik ook een draadje voor aangemaakt:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=70185

:)

hey, dat ziet er netjes uit :)
waar ik nu wel benieuwd naar ben geworden is waar je die mic voor gebruikt.. zing je?

ik heb zelf nu trouwens te horen gekregen dat de levertijd voor mn mixer 2 weken is .. en daarbij had ik de mx3282a kunnen inruilen en meer geld kunnen krijgen.. dus zelf ben ik wat minder blij nu :P
denk dat ik ff tijdelijk opzoek ga naar een yamaha mixertje oid. maar goed, ben iig blij dat ie je bevalt :biertje:

Re: Re: nieuw mengpaneel, nieuwe setup

Re: Re: nieuw mengpaneel, nieuwe setup

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
hey, dat ziet er netjes uit :)
waar ik nu wel benieuwd naar ben geworden is waar je die mic voor gebruikt.. zing je?

Ik doe wel eens poging tot :)
De trackje in het draadje onder de foto is er toevallig een met vocals, ik zou het geen zingen willen noemen ;)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
ik heb zelf nu trouwens te horen gekregen dat de levertijd voor mn mixer 2 weken is .. en daarbij had ik de mx3282a kunnen inruilen en meer geld kunnen krijgen.. dus zelf ben ik wat minder blij nu :P
denk dat ik ff tijdelijk opzoek ga naar een yamaha mixertje oid. maar goed, ben iig blij dat ie je bevalt :biertje:

Minder, hoop dat je em snel binnen hebt! Nog bedankt voor de goeie deal! :biertje:

W.A.H.-Studio 21-10-2006

W.A.H.-Studio 21-10-2006

Hier een nieuwe foto van de W.A.H.-Studio vlak voor de opnamens voor de nieuwe cd "Micronoxe".

Phochos:D

Clickable:

IMG_6101.JPG

erg rommelig..ik weet maja...over 2 maandne verhuis is...en dan heb ik mn eigen studioruimte

Origineel geplaatst door Javascript
erg rommelig..ik weet maja...over 2 maandne verhuis is...en dan heb ik mn eigen studioruimte

Jammer van die ene toets op de Yamaha DJX, lijkt me niet prettig spelen zo.

Phochos8D

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back