Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zie ik daar zo'n nep rackplaatje zitten? Die rode met die paar draaiknoppen en vu schermpjes? De wat leukere manier om je rack op te vullen ipv naar saaie zwarte of grijze afdekplaten te kijken...

Origineel geplaatst door Roel
maar..... is alles wel aangesloten? en zo ja hoe?

Eigenlijk het meeste wel, gewoon direct op de MOTU / ADA8000 combi. ADA hangt in de 2e rij achter (!) de andere spullen, samen met de MIDI interface. Niet altijd even praktisch om elk effect tegelijk aan te sluiten, moet er even een patchbay tussen hangen. Maar ik denk dat deze hoeveelheid vrij tijdelijk is... alleen tja, kiezen ben ik slecht in... ;)
De Ibanez delay is niet aangesloten op deze foto, omdat de inputs en outputs op de voorkant zitten. Da's een kwestie van even kabels met een haakse plug scoren, en die naar de achterkant leiden. Zo heb ik het ook gedaan met de input van de Prophet 2002.

Origineel geplaatst door Slipperman
Zie ik daar zo'n nep rackplaatje zitten? Die rode met die paar draaiknoppen en vu schermpjes?

Ja, da's een Funk Logic 'Algorhythmic Prosecutor'... erg handig ding, en claimt ook geen inputs/outputs.
Maar je sound knapt er enorm van op! :D

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Zeer handig zo'n glazen deur idd. Dan wordt je gear lekker beschermd tegen stof.

Zeker. En omdat de deur vrij hermetisch sluit (met rubbers) werkt het ook nog extra geluids-isolerend, voor de PC.

Laatst gewijzigd:
update

2zpsc5s.jpg

Klein maar fijn, de Sh-101.. boven in de foto de 9090

2rrxaae.jpg

2uqoy02.jpg

De Soundcraft Lx7 Type 2

2itr88m.jpg

En mn kleine vriendje:

3442r2a.jpg

hoi resonance,

wat een enorm mooie mengtafel

hoop dat ie beter bevalt als je Mx

Gr JD

bedankt :)

tis wel flink proppen zo, en kan eigenlijk niks meer bij kopen zo..
heb ondertussen al een paar keer per ongeluk tegen de bureau stoel aangetrapt waar de sh op staat
maar goed, als hier de boel een keer verbouwd kan ik spullen inbouwen onder het bureaublad

de Lx7 bevalt goed, maar ik mis toch nog erg een goed aantal bussen, heb nu de mackie als submixertje waar ik kicks heen route waar een gitaar pedaal en de filterbank aan hangt, maar ook dit werkt nog niet 100% naar alle tevredenheid
binnekort nog maar eens een klein mengertje kopen met 2 of 4 mono bussen, dan red ik me verder wel..
tis in ieder geval beter als de mx zo

Voor het eerst toch ff mijn hoekje.
Althans voor nog een dag of 3 dan verhuiz ik naar een kleiner huis waar geen ruimte is voor mijn spul.
Gelukkig is het maar tijdelijk!

DSC08266.jpg

Me atari mega st staat al ingepakt net als me vintage ass platenspeler van weetikhoeveeljaaroud.

Waar ik toch wel heel blij mee ben is me soundcraft spirit E8 mixert die net een paar dagen binnen is.

Oow ja het buro is te koop!!!!

Origineel geplaatst door smahs
Voor het eerst toch ff mijn hoekje.
Althans voor nog een dag of 3 dan verhuiz ik naar een kleiner huis waar geen ruimte is voor mijn spul.
Gelukkig is het maar tijdelijk!

[plaatje]

Me atari mega st staat al ingepakt net als me vintage ass platenspeler van weetikhoeveeljaaroud.

Waar ik toch wel heel blij mee ben is me soundcraft spirit E8 mixert die net een paar dagen binnen is.

Oow ja het buro is te koop!!!!

Chic bureau heb je hoor! En gelukkig maar dat je plaatsgebrek tijdelijk is, k moet er zelf niet aan denken lange tijd zonder mn toetsen te doen ;)

Het wordt denk ik ook wel ff afzien......maargoed een maand of 2 moet te doen zijn.

ik heb nog traumas over gehouden aan de cs1x..
ik weet niet of t in die tijd mn kennis was (die ik niet had) of dat t aan die bak zelf lag
maar dat ding was toch wel zo klote om mee te werken, en dan vooral met midi ..
heb m later als masterkeyboard aan mn mc-505 gehangen, als masterkeyboard vond ik m trouwens wel leuk

Ik heb maar 1 "echte" synth, een MicroKorg, aangezien het budgettair veel interessanter is om software te kopen :p

anyway, foto 1:

MicroKorg, MicroKontrol
microkontrol gebruik ik voornamelijk als controller in Reason.Muziek inspelen doe ik op mn groter keyboard

Attachments

• dsc00103.jpg
    dsc00103.jpg
    64,1 KB · Bekeken: 127
Powerbook, groot keyboard..

Macbook vanboven dient voornamelijk als TV en voor onderweg :p

Attachments

• dsc00104.jpg
    dsc00104.jpg
    61,3 KB · Bekeken: 131
en nog wat gitaren en mn zangplek..

foto's zijn allemaal met gsm, dat verklaart de kwaliteit :p

onder de monitor staat trouwens zowat het belangrijkste in mn studiootje, mn M-Audio Firewire 410 ^^

Attachments

• dsc00105.jpg
    dsc00105.jpg
    61,1 KB · Bekeken: 126
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back