Wat sfeertjes van de Messe

Origineel geplaatst door Bartology
Heb je die MOOG gehoord?? 8~

En bespeeld.
Maar om de waarheid te zeggen, de Messe is niet de plaats om iets lekker te testen. Stephan had ons gezegd om op een bepaalde tijd te komen, zodat hij zich kon vrijmaken, maar dan nog blijft het meer bij praten dan daadwerkelijk testen. In ieder geval, die Moog basjes komen er snel uit en ook lekkere vette en vooral smerige geluiden. Hij kan spetteren als een TB303. Met een prijs van onder de € 1500, dan is het toch wel een betaalbare Voyager of zo. Maar pin me niet vast op de prijs, want dat ik zelf niet het belangrijkste, want ik koop hem toch niet :)

Wout

@Wout: bedankt voor het plaatsen van die foto's... ziet er echt gaaf uit...

Jammer dat ik er weer niet naar toe kon.

Ligt het aan mij of is het voor het eerst sinds jaren dat er een heleboel leuke producten aangekondigd zijn.. die Moog lijkt me een topper, ik ben al stiekem aan het verzinnen hoe lang ik van droog brood moet leven om hem aan te kunnen schaffen :) Voorlopig zit het er niet in helaas.

Jammer dat er niets meer te vernemen is van een van m'n vroegere favoriete kleine bedrijfjes, MAM. Sinds ze door Terratec overgenomen zijn (en eigenlijk al een tijd daarvoor) is er niets nieuws meer van hen te vernemen. Terwijl ze een paar jaar terug op de Messe nog gave produkten aangekondigd hadden die het daglicht nooit gezien hebben (de Taurus synth....). Nou ja, gelukkig is MFB nu goed bezig :)

@Wout: Heb je Ken van MacBeth Studio Systems nog gezien? Die blijft zich voorlopig op de M5 richten zeker?

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Yep, Moogulator, die hangt natuurlijk altijd bij de SuperBooth met al dat analoge spul rond.
Maar deze heeft'ie dan toch over het hoofd gezien: een leuke matrix...

Kutjedirk! Wat is dit voor een kernenergie-installatie!?

Origineel geplaatst door Alan
Is dat een blaasinstument? :D

De dames waren met z'n tweeën en stonden ook te 'dancen' in verschillende andere stands. Was wel een rare ervaring, om een 'pole-dancer' plots te zien DJ'en.

Wout

Niet meer foto's ? Iemand?

:erm:

Back