Nieuwe track "happy fibes"

"made in the 90's" is wel te horen :D

ik vind de bas sound niet zo lekker.. beetje statisch t geheel
maar luistert prima weg
t cornygehalte vind ik wel ok

Ik vind het erg eenzijdig klinken. De eerste paar maten vind ik wel geinig (nostalgie), maar na een minuut moet ik erg gapen... :gaap:

Volgende keer beter!

Ehhhhh ok, bedankt. Corney betekend volgens mijn woordenboek afgezaagt. Het is dus prima afgezaagt. :-)

Ik heb het nummer inderdaad ergens in de jaren 90 gemaakt. In die tijd gaf ik de muziek nog geen datum mee maar een letter, dus ik heb geen idee meer wanneer in de 90's. Ik heb het toen gemaakt met cubase en mijn S2800-I sampler. Pasgeleden afgemixt met Cubase. Dit is het eerst nummer dat ik op dit forum voor de leeuwen gooi.

Bedankt voor je reactie! Zijn er nog meer mensen die een mening willen geven?

Ik houd niet zo van house, dus ik ben niet de aangewezen persoon om kritiek
te leveren. Maar ok, wat me opviel was dat er weinig variatie in de bassline /
melodie zat, hier en daar een break. De sounds zijn lekker, maar je kunt er veel
meer mee doen, dan je hier hebt gedaan. Ik vond de sample in het begin leuk,
maar ik vond het veelvuldig terug laten komen (al dan niet gechopt) van het
lachje behoorlijk irritant worden (misschien je opzet?)...

Stel jezelf een uitdaging: maak iets nieuws in 2006 en mix het af in de 90's :D

Bedankt voor jullie reacties,

Het begint wel duidelijk te worden dat deze stijl niet door veel mensen gewaardeerd wordt, Ik begon al hevig aan mezelf te twijvelen, maar gelukkig ben ik niet de enige die het wel leuk vind, getuigen deze reactie die ik kreeg op de site waar ik mijn track op heb gezet en nee, ik heb hem niet zelf geschreven.

Zijn er nog meer meningen goed of slecht? mijn dank blijft verpletterend!!

10/10: retro club daze 3.31.2006 @ 2:31pm

this was a very catchy track that harked back to the early days of acid house especially with the snare ridden 909 beats and weird angular trippy 303 sounds,.a good party vibe with some very nice percussive work and switch ups,.the choppy laugh sample was both irritating and catchy making this one of those tunes that get stuck in your head,.nice job,.D

From: Dfault www.beatsfactory.com (Orlando), FL

Back