Virus C Rackmount Kit

Status
Please reply by conversation.

The Unholy

Hard lid
Wie heeft voor mij de rackmount kit voor de Access Virus C/B? Ik ben er echt heel hard naar op zoek en je zou me er erg mee helpen. Ook een custom-made rack kit ben ik tevreden mee...

Zo'n rackbeugel is best lastig om aan te komen. Mocht je hem in Nederland niet vinden, even een tip: ik heb de mijne in gloednieuwe staat via Ebay Duitsland gekocht voor 30 euro. Dit was overigens een Virus TI beugel, die past blijkbaar ook.

Dank jullie wel. Ik heb een mailtje gestuurd naar Midi Amsterdam. Ik had eerder al op verschillende eBay sites gekeken, maar geen rack kit, helaas...

Toen ik een Virus C had ben ik 2 maanden bezig geweest om aan zo'n rack kit te komen, is me nooit gelukt. Op Ebay had ik niet gekeken overigens.

Ik heb nu een Virus TI, en zover ik kan zien passen die rackoren niet (direct) op een A/B/C. Bij de A/B/C betaat de rack kit uit een compleet nieuwe achter/onderkant. De TI heeft alleen rackoren. Wat denk ik wel werkt is als je de houten zijkantjes van een A/B/C sloopt (letterlijk), dat die TI beugeltjes wel gaan werken. Denk overigens niet dat je dan nog ooit die houten zijkantjes er op terug kan zetten tenzij je ze lijmt ofzo.

Als het binnen een paar dagen niet lukt laat ik er eentje maken. Ik kan nu al 1,5 maand niet meer bij mijn Virus omdat ie niet in een rack past en ik begin het aardig zat te worden...

Origineel geplaatst door The Unholy
Als het binnen een paar dagen niet lukt laat ik er eentje maken. Ik kan nu al 1,5 maand niet meer bij mijn Virus omdat ie niet in een rack past en ik begin het aardig zat te worden...

Bestellnummer bij MIDI Amsterdam:

ACCE050000 Acces Virus Rackmount Kit 42,02 EX BTW

Zou best wel fijn voor je zijn als ze 'm daar kunnen leveren.

Ik heb ongeveer 3/4 jaar geleden stad en land afgebeld (niet midi amsterdam :D) en niemand kon 'm leveren. Daarna zowel de importeur als Access gebeld, en die zeiden dat ze niet meer gemaakt werden, maar ze overwogen wel een nieuwe batch te maken als er voldoende animo was.

Ik heb net de rack kit besteld bij Midi Amsterdam, bedankt Carnivore.

En de rest ook bedankt voor de reacties.

:slotje:

Voor wie het nog wat intresseert: De rackmount kit word al niet meer gemaakt door Access. En ik heb gelijk mijn eerste en laatste (slechte) ervaring met Midi Amsterdam gehad, die vonden het nl niet nodig mij dit te laten weten terwijl ik al een maand zat te wachten. Gelukkig kwam ik er toen op marktplaats eentje tegen en dezelfde dag nog was ik de trotse bezitter van de Virus Rackmount Kit, die ondertussen waarschijnlijk een grotere collector's item is dan de TR-909...

Origineel geplaatst door The Unholy
Voor wie het nog wat intresseert: De rackmount kit word al niet meer gemaakt door Access. En ik heb gelijk mijn eerste en laatste (slechte) ervaring met Midi Amsterdam gehad, die vonden het nl niet nodig mij dit te laten weten terwijl ik al een maand zat te wachten. Gelukkig kwam ik er toen op marktplaats eentje tegen en dezelfde dag nog was ik de trotse bezitter van de Virus Rackmount Kit, die ondertussen waarschijnlijk een grotere collector's item is dan de TR-909...

Inderdaad. Ik heb die gast gesproken aan de telefoon en gemaild en zou wat laten weten. Ik weet niet waarom, maar ik had al een voorgevoel dat ik niets meer zou gaan horen van ze....

Origineel geplaatst door nuane
Inderdaad. Ik heb die gast gesproken aan de telefoon en gemaild en zou wat laten weten. Ik weet niet waarom, maar ik had al een voorgevoel dat ik niets meer zou gaan horen van ze....

Dat had ik ook meteen al ja. En gelijk gekregen.

Status
Please reply by conversation.
Back