The Unholy
Hard lid
Wie heeft voor mij de rackmount kit voor de Access Virus C/B? Ik ben er echt heel hard naar op zoek en je zou me er erg mee helpen. Ook een custom-made rack kit ben ik tevreden mee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat ben ik op mn knieen..Origineel geplaatst door The Unholy
Als het binnen een paar dagen niet lukt laat ik er eentje maken. Ik kan nu al 1,5 maand niet meer bij mijn Virus omdat ie niet in een rack past en ik begin het aardig zat te worden...
) en niemand kon 'm leveren. Daarna zowel de importeur als Access gebeld, en die zeiden dat ze niet meer gemaakt werden, maar ze overwogen wel een nieuwe batch te maken als er voldoende animo was.

Origineel geplaatst door The Unholy
Voor wie het nog wat intresseert: De rackmount kit word al niet meer gemaakt door Access. En ik heb gelijk mijn eerste en laatste (slechte) ervaring met Midi Amsterdam gehad, die vonden het nl niet nodig mij dit te laten weten terwijl ik al een maand zat te wachten. Gelukkig kwam ik er toen op marktplaats eentje tegen en dezelfde dag nog was ik de trotse bezitter van de Virus Rackmount Kit, die ondertussen waarschijnlijk een grotere collector's item is dan de TR-909...
Origineel geplaatst door nuane
Inderdaad. Ik heb die gast gesproken aan de telefoon en gemaild en zou wat laten weten. Ik weet niet waarom, maar ik had al een voorgevoel dat ik niets meer zou gaan horen van ze....