Moog Concertmate MG-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ramoonus

Hallo allemaal
http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/advertentie.php?id=721824

specs:
Polyphony - Monophonic (plus 10-voice poly-section organ sound)
Oscillators - 2 VCO's; TG1: sawtooth and square; TG2: sawtooth and pulse waveforms; Noise source
Memory - NONE
--------------------------------------------------------------------------------
Filter - 1 24dB/oct lowpass w/ cutoff, emphasis, env amount
VCA - ASR
Keyboard - 32 keys
Arpeg/Seq - NO
Control - CV / GATE
Date Produced - 1981

Met Zeeuwen, Zuid Limburgers en achterhoekers kan je geen zaken doen...punt...
verzelfstandigen die hap of verkopen aan Belgie en Duitsland...(Zeeuwen zijn het ergste...alsof ik even naar het puntje van Zeeuws-Vlaanderen ga rijden)

Misschien wilde die kerel 'm gewoon hebben en had ie geen zin in een biedspelletje met jou.

edit: En bieden op zo'n site heeft vaak geen zin, is toch niet bindend. Bij eBay bv weer wel. Ik probeer altijd direct contact op te nemen met de verkoper.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Met Zeeuwen, Zuid Limburgers en achterhoekers kan je geen zaken doen...punt...
verzelfstandigen die hap of verkopen aan Belgie en Duitsland...(Zeeuwen zijn het ergste...alsof ik even naar het puntje van Zeeuws-Vlaanderen ga rijden)

dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, maar eerlijk is eerlijk, als ik er over nadenk, met Brabanders lopen de dingen vaak wel vlotjes.

rond de 240-250 is toch een mooie prijs voor een concertmate? nog steeds een scherpe prijs en de verkoper krijgt ook wat m toekomt, dat is toch fijner dan iemand een poot uitdraaien, zonder dat diegene het weet?

Origineel geplaatst door Leo
dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, maar eerlijk is eerlijk, als ik er over nadenk, met Brabanders lopen de dingen vaak wel vlotjes.

Het is echt geen uit mijn duim gezogen bullshit...pure ervaring...het werkt gewoon echt niet..
In de bovengenoemde buitengebieden is navelstaren bijzonder populair...Valt niet mee te werken/onderhandelen/handelen....en ik betaal cash hoge bedragen inclusief nakoming afspraak...(zeldzame combinatie)
De houding van mensen in buitengebieden is ook vaak een van misplaatste arrogantie en hooghartigheid...

Het is echt geen uit mijn duim gezogen bullshit...pure ervaring...het werkt gewoon echt niet..
In de bovengenoemde buitengebieden is navelstaren bijzonder populair...Valt niet mee te werken/onderhandelen/handelen....en ik betaal cash hoge bedragen inclusief nakoming afspraak...(zeldzame combinatie)
De houding van mensen in buitengebieden is ook vaak een van misplaatste arrogantie en hooghartigheid...
mee eens
er lopen veel stijfkoppen hiero, soms vragen ze meer dan de nieuwprijs
en ze willen er niks van weten

maar ben het wel eens met direct contact op nemen als je echt interesse hebt

Ik woon nu 2 jaar in zeeland en ik heb het ook gemerkt, zaken doen met Zeeuwen is buitengewoon lastig, al helemaal als je niet Zeeuw van oorsprong bent.

Als je toch zaken wilt doen met Zeeuwen, onthoudt dan het volgende :

A wordt B
C wordt A
B wordt C

Verder heb je alleen nog een flinke dosis geduld nodig en dan moet het lukken.

Zeg mensen kom eens met duidelijke voorbeelden dan.

Ik ben Zeeuw (zo voel ik me zeker niet) maar ik herken helemaal niets van wat hier wordt gezegd. Ik woon dan ook in een stad, platteland is inderdaad een apart slag volk.

Buitengebieden :D

Origineel geplaatst door MikeJarod
Zeg mensen kom eens met duidelijke voorbeelden dan.

..........platteland is inderdaad een apart slag volk.

nou, kom dan zelf maar met voorbeelden!

Origineel geplaatst door Leo
nou, kom dan zelf maar met voorbeelden!

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=59287&highlight=system+100

Een klassiek voorbeeld van een zeeuw met een analoog system 100....
Of ga eens naar Daan Smit Music house in Maastricht...daar vragen ze 600eu voor een Yamaha SK10 want die is "vintage"...en ze hebben het altijd te druk wegens de Carnaval...breek me de bek niet open over voorbeelden...
O ja Amsterdam is eigenlijk een "inverted buitengebied"...daar kom je ook van die figuren tegen die tegen je zeggen "weet je wel wat je koopt" als je belt voor een 101..."echt vintage hoor".....zeggen ze dan...500eu bij de cash converters in Adam voor een 101 is echt de max...
Ik ben ook duur maar dan wel echt duur zeg maar...Buitenlandse prijzen om het zo te zeggen en het is echt en daadwerkelijk te koop...Niet zo van: "ik wacht nog even een week op hogere biedingen" of "ik moet eerst de bieder voor jouw vragen of ie het eens is met een hoger bod..."...het gebeurd echt....
Weet je het gaat niet eens over de prijs maar meer over een domme...achtergestelde arrogant houding

Ok je hebt het dus over apparatuur die te duur verkocht wordt? (was me sowieso niet helemaal duidelijk in dit draadje).

Ik snap niet zo goed waarom ik me hier druk over zou maken. De enige met een probleem is de verkoper, want die verkoopt z'n spul nooit. En als ie het al doet lacht ie zich helemaal suf. In dat soort gevallen denk ik dan, "haha wat een sukkel, dat verkoopt ie nooit", en vervolgens ga ik weer wat anders doen.

Druk maken doe ik wel over mijn rekeningen, niet over iemand die ik niet ken die spullen te duur aanbiedt.

edit: En als dit dan representatief voor "buitengebieden" zou zijn, tja, het zij zo. Ga je ergens anders wat zoeken wat goedkoper is toch?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back