Stylus RMX

djlee

www.2groove.nl
Hoi, Ik heb de Stylus RMX geleend van een vriend van mij en ik mag van Spectrasonics 4 dagen uitproberen. Nu heb ik alles geinstalleerd volgens het boekje alleen....... ik krijg geen geluid uit dat @#&@#(@&# ding. Ik zie wel het apparaat in CubaseLE en in Sonar LE alleen ik komt geen geluid uit. Wie o wie kan mij helpen, ps ik heb nog maar 3 dagen over !!!

gegevens:
Sonar LE
Cubase LE
E-MU 0404

Ja hoor, ik weet hoe ik het moet openen. Het probleem is dat ik geen geluiden kan inladen zeg maar. Wat me opgevallen is met de update naar 1.5 is dat die wat meer aangeeft met de foutmelding en dat is dat die de geluiden niet kan vinden in ......db terwijl die er wel gewoon is. Als ik een soort bank zeg maar selecteer en wil inladen dan zeg die dat die het niet kan vinden. Heb even met Logic geprobeerd en die crashed gewoon ! Sonar LE en Cubase LE daar geeft die dan de foutmelding. Het lijkt erop dat die het niet kan vinden. Heb gekeken naar rechten etc. maar die stonden gewoon allemaal goed. Heel appart......

Je weet dat je de geluiden bieb apart handmatig moet installen??
Dit wordt dus niet door de installer gedaan!
Ckeck de read me file op de dvd.

Ik heb het nog een keer geinstalleerd en ja ik weet dat de installer niet de bestanden installeerd alleen slechts de VST file. Ik heb gewoon netjes volgens het filmpje gedaan dat op de DvD was.

Ik heb mijn hdd ingedeeld in 3 partities en op de c schijf heb ik het geinstalleerd, de muziek programma's heb ik op de D schijf geinstalleerd. Nadat ik alles had geprobeerd heb ik ook alles gekopieerd en ook op de D partitie gedaan d:\program files\etc etc Dit heeft ook tot niets geleid

Misschien overbodig en al genoemd hierboven, maar wat mij zo invalt:

- Routering audio kanalen
- Routering MIDI kanalen
- Shortcut naar Soundbank niet juist
- Bij het installeren van VST's worden sommige vst's in een 'tweede' VST map gezet, misschien is deze niet juist??

Foutmelding dat hij de DB niet kan vinden is vreemd.
Misschien eens een keer systeemherstel proberen, tot het punt VOOR de update naar 1.5 ??

Alles moet wel goed geinstalleerd zijn lijkt mij anders kan ik die RMX rack niet te zien krijgen. de routing van de kanalen zal het ook niet aan liggen omdat die de bestanden gewoon niet ziet. normaal gesproken met je kunnen browsen in een bepaalde menu maar dat kan dus niet. systeemherstel zal ook niet baten omdat het opzich wel werkt alleen de database niet ziet en aangezien er niets geinstalleerd word maar vst is en dat j moet kopieeren dan kan het daar niet aan liggen. Wel bedankt voor het meedenken ;) vind maar raar dat die de kopeling niet kan vinden naar de geluiden terwijl ze er gewoon zijn !

nee totaal niet ;{ das de hele ellende. Ik snap ook niet dat ze zoiets maken maar goed..... tis dat ik weet dat het een mooi proggie is. Ik kan er gewoon niet bij dat die het niet kan vinden de bestanden

Als ik kon inloggen........... tis een demo die ik heb dus ook niet geregisteerd......... zou je misschien willen knippen en plakken? :) dan ben je de goeiste, hehehe

If you cannot see the sound library from the Stylus RMX Browser, this is an indication of one of two possible problems:

1. The SAGE folder is not in the right location.
2. The contents of the SAGE folder are incomplete.

The Spectrasonics folder must contain a folder named “SAGE”. This SAGE may be either a complete SAGE folder or a shortcut/alias to a complete SAGE folder.

For Windows users, the Spectrasonics folder is located in the Program Files folder.

For Mac users, the Spectrasonics folder is located in the <user>/Library/Application Support folder.

You also need to verify that the contents of the Core Library folder are complete within SAGE/Stylus RMX/. All the Contents need to be installed, which will result in fourteen “.db” files and one “order.txt” file within the Core Library folder. The WatchMe video that is included on RMX Disc 1 provides detailed instruction on how to properly install the files from the discs to your hard drive.

Version 1.0-1.2 of Stylus RMX had eight .db files. Version 1.5 increased the number to 14 .db files.

To verify that your SAGE folder is complete, make sure the Stylus RMX/Core Library folder has all fourteen.db files and one order.txt file.

Your SAGE Folder contents should look like the attached screenshoot after a full installation:

Bedankt ! ja alle 14 bestanden staan erin en alles is ook precies zoals het op die video is aangegeven wat op de DvD was. omdat ik meerdere partie heb, heb ik zelfs de hele mikmak naar de andere partie gekopieerd, precies zoals het ook op de C schijf is, maar ook dat mocht niet baten dus d:\program files\spectrasonics\SAGE\ etc heel wicked :stupid

zo

Attachments

• picture6.jpg
    picture6.jpg
    45 KB · Bekeken: 110
jep, precies het zelfde maar nog geen zwoege :stupid misschien moet ik naar pearl gaan en daar een bril voor dat ding aanschaffen zodat die het wel kan zien dat die daar is

je zal het wel gedaan hebben, maar ik kan me herinneren dat je de shortcut naam ,bij het verplaatsen van de bieb,moest inkorten naar alleen "SAGE".dus zonder de shortcut extensie erachter.
Ik heb bij mij de bieb ook verplaatst .

Moving the SAGE folder to an external drive?

On Windows, move the SAGE folder from your Spectrasonics folder to the desired location. Make a shortcut to the SAGE folder and put that shortcut in the Spectrasonics folder. Rename the shortcut to “SAGE”.

On the Mac, move the SAGE folder from your Spectrasonics folder located at <user>/Library/Application Support/Spectrasonics to the desired location. Make an alias to the SAGE folder and put that alias in the Spectrasonics folder. Rename the alias to “SAGE”.

Back