Virus Muismat?

Status
Please reply by conversation.

The Unholy

Hard lid
Hoi,

Ik zag bij een winkel eens een muismat met een afbeelding van het frontpaneel van een Access Virus B. Misschien een beetje kinderachtig maar ik vind m mooi en zou er graag een willen hebben voor in de studio. Heeft iemand er eentje over of weet iemand hoe ik er aan kan komen? Alvast bedankt.

Sander.

Ik heb die muismat - gekregen op de Messe toen de Virus C net nieuw was. Je bent beter af met zo'n foto-ding zoals Mike zegt. Die mat van mij is van plastic en heeft zo'n lekker scherp randje :erm:.

Voor de rest best 13-in-een-dozijn. Geinig natuurlijk, maar niet onmogelijk om na te maken :).

Hmmm, de "Synthforum-MUISMAT"

:D Zou dat wel van de grond komen???

:halleluja WOW! heb jij ZO'N grote monitor dat je een poster nodig hebt ipv een muismat?!?

:D

[offtopic]

Ik zie een synthforum.nl merchandise-shop aankomen ;)
Iemand een custom SF-klavier? :biertje:

[/offtopic]

Je kan trouwens ook van die muismatten kopen waar je zelf n foto in kan schuiven.. Blijf je natuurlijk wel n kader zien, maar misschien ook een optie.. (alhoewel de matten waar MikeJarod t over heeft waarschijnlijk in verhouding niet veel duurder zullen uitvallen en er waarschijnlijk iets beter uit zullen zien ;))

Oke top, bedankt voor de reacties! Ik ga eens kijken of ik een leuk plaatje kan vinden en dat op een muismat laten zetten. Het zal tog wel tof staan denk ik..

normale muismat + optische muis = vervelend. die steelpads zijn dan wel weer cool maar heel erg duur en daar zit geen plaatje op..

Ik heb bij de Hema een muismat met een TR-909 erop besteld. Toch net iets mooier dan een Virus, vind ik..

En nu niet allemaal nadoen he?

Status
Please reply by conversation.
Back