Commercieele Harcore help me + goeie link

Out-Back: is het wat jullie maken een beetje RTTT ? (voor mijn oren dan he ;))
Heb volgens mij nog nooit iets van jullie gehoord.

Ik bedoel de outputs die je niet hebt:D ... en thanks voor het compliment. we zijn nu ongeveer 4 jaar bezig en nu klinkt alles gewoon goed en wordt ook steeds beter... das echt een lekker gevoel... maar je komt er vanzelf gewoon door blijven gaan en niet ophouden...

Maar ff over de outputs nog een keer.. ik bedoel dat je een kaart moet halen met 4 of meer outputs... dan stuur je je bassdrum door bijv.. 3-4 en de rest door 1-2... dan zitten ze mekaar niet in de weg..

Percussie halen wij gewoon uit de lm-7 van cubase op het moment...daar zitten gewoon goede percussie in als je de 909 neemt tenminste.. de bassdrums maken wij met je Jomox x-bae door de sherman die weer door een gitaarpedaalje(s) en dan uiteindelijk weer door de compounder... en soms bewerken we ze nog met vst en dan weer door de sherman enzo....:)

Als je vragen hebt ergens over altijd ff laten met een pb.. of op het forum.. we helpen graag zover als we kunnen..:okdan:

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Out-Back: is het wat jullie maken een beetje RTTT ? (voor mijn oren dan he ;))
Heb volgens mij nog nooit iets van jullie gehoord.

Wat bedoel je met RTTT????

Kan kloppen dat je nog niks van ons heb gehoord want we komen nog maar net kijken dus ik hoop niet dat ik overkom alsof wij er al lang zijn:)

We zijn pas voor het eerst op de Masters cd uitgekomen en onze eerste vinyl komt er binnen een paar maanden aan.. er komt ook eerst nog een rmx uit en dan onze eigen plaat...

:)

Dit is de track die we gemaakt hebben met de Serial Killaz... Torture.. misschien dat je dan een beetje weet wat wij maken..:)

Das vaag hij pakt de bijlage niet:confused: ... doe ik iets verkeerd... heb net wel een paar minuten moeten wachten voor het uploaden..

hee out-back

Nu ga je even te snel

ik doe het nu gewoon met een synth en een comp met cubase en audobe audition.

wil je een suit leggen watje allemaal zegt.Jomox x-bae ?
de sherman ?
de compounder?

Ik werk nu met die microkorg maar daar krijg je bassdrum niet zo vet als bij jullie vind ik.
Werken jullie met een analoge drumcomputer ofzo.
Ik heb hier ook nog wel een boss gitaar effectenbox staan en een jimi hendriks wah kan ik doie ook ergens voor gebruiken.

Alvast bedankt MOH

microjorg neee!!!
ik bedoelde microtonic.

trouwens fijn dat je er geen geheim van maakt hoe je het doet

Ik was ff vergeten dat je pas een paar maanden bezig bent en dus nog niet de drumpcomputer etc... weet...:)
De Jomox X-Base is een analoge drumpcomputer
De Sherman FilterBank 2 is een analoge fiter
En de Focusrite Compounder is een hardware compressor met een noise gate(dus om bassen wat meer op te pompen)

Wij gebruiken voor de bassen eigenlijkalleen hardware en dus soms iets bewerken met vst's maar hoofdzakelijk hardware..:maffia:

Ik denk trouwens dat jij weinig hebt aan je gitaar effecten... maar je kan het wel proberen.. ik ken de microtonic wel een beetje en als je met software werkt is dat denk ik de beste oplossing... gooi zo'n kick is door de Vintage Warmer en begin een beetje te pielen of door een Camel Phat 3... dan krijg je vanzelf wel wat...:okdan:

2outback

mixen jullie alles in de computer af?
vst en hardware samen?
of gebruiken jullie nog een mengtafel...
deze zag ik niet op jullie site staan

Origineel geplaatst door Erise
2outback

mixen jullie alles in de computer af?
vst en hardware samen?
of gebruiken jullie nog een mengtafel...
deze zag ik niet op jullie site staan

Ja we mixen gewoon alles af in de computer... gewoon een audio file maken van je synths of drumcomputer en daarna een mixdown van de gehele track.

maar als je een audiofile ervan maakt kan je het toch niet meer editen met de key?
en moet je het gelijk goed live goed inspelen

maar als je een audiofile ervan maakt kan je het toch niet meer editen met de key?
en moet je het gelijk goed live goed inspelen

Ik ben je ff kwijt:confused: wat bedoel je met key...???

Live inspelen doen we niet... we arrangeren gewoon alles en als de track helemaal af is maken we audiofiles vande synth en drumcomputer... dus gewoon de track laten afspelen en de midi doet alles voor ons en opnemen..

Nog een keer een link want de vorige werkte blijkbaar weer niet...:( als deze niet werkt dan is het jammer

de key heb je bij een miditrack je kan dan zeg maar streepjes zetten. en bv je kick of melodie tekenen..

dit kan ik niet als ik mijn synth op de in van mijn geluidskaart heb... en met een audiotrack werk..

maar als je aan het arrangeren ben met je virus TI en drumcomputer lopen deze dan al door je geluidskaart?

TOP dat je gelijk reageerd:)

Origineel geplaatst door Out-Back
Ik was ff vergeten dat je pas een paar maanden bezig bent en dus nog niet de drumpcomputer etc... weet...:)
De Jomox X-Base is een analoge drumpcomputer
De Sherman FilterBank 2 is een analoge fiter
En de Focusrite Compounder is een hardware compressor met een noise gate(dus om bassen wat meer op te pompen)

Wij gebruiken voor de bassen eigenlijkalleen hardware en dus soms iets bewerken met vst's maar hoofdzakelijk hardware..:maffia:

Ik denk dat ik dat spul ook maar eesn ga halen want ik vind het maken op de computer van bassen maar niks.
het schiet niet op.

ik vraag me trouwens ook af.

Je bent nog niet lang op synthforum.

Waar heb je dan je kennis vandaan gehaald.

Je komt als een prof binnen dus.

Ik zit die plaat trouwens te luisteneren.
Ook flink scratch werk hoor ik, doe je dat met de plaat of anders.
wa klinkt het toch allemaal vet man wanne gek.
Een beetje dat prednison attack geluid erdoor echt super.

ja niet voor niks naar masters natuurlijk

mzzls Huib

de key heb je bij een miditrack je kan dan zeg maar streepjes zetten. en bv je kick of melodie tekenen..

dit kan ik niet als ik mijn synth op de in van mijn geluidskaart heb... en met een audiotrack werk..

maar als je aan het arrangeren ben met je virus TI en drumcomputer lopen deze dan al door je geluidskaart?

TOP dat je gelijk reageerd:)

Ik denk dat we mekaar niet helemaal begrijpen...

De Ti en de drumcomputer lopen zoiezo door de geluidskaart... we sturen ze aan via midi.. dus we maken gewoon een hele track en we sturen eigenlijk alles wat je tekent via midi weer terug naarde hardware en dan weer terug je geluidskaart in en weer via cubase er weer uit...

Je kan toch ook gewoon een audiofile gewoon inladen in cubase of andere sequencers en dan alsnog je hele track mixdownen met die audio erin..:)

Back