=XTRECIST=
Signal Overload
Out-Back: is het wat jullie maken een beetje RTTT ? (voor mijn oren dan he
)
Heb volgens mij nog nooit iets van jullie gehoord.
)Heb volgens mij nog nooit iets van jullie gehoord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)
... en thanks voor het compliment. we zijn nu ongeveer 4 jaar bezig en nu klinkt alles gewoon goed en wordt ook steeds beter... das echt een lekker gevoel... maar je komt er vanzelf gewoon door blijven gaan en niet ophouden...
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Out-Back: is het wat jullie maken een beetje RTTT ? (voor mijn oren dan he)
Heb volgens mij nog nooit iets van jullie gehoord.

Origineel geplaatst door Erise
2outback
mixen jullie alles in de computer af?
vst en hardware samen?
of gebruiken jullie nog een mengtafel...
deze zag ik niet op jullie site staan
maar als je een audiofile ervan maakt kan je het toch niet meer editen met de key?
en moet je het gelijk goed live goed inspelen
als deze niet werkt dan is het jammer
Origineel geplaatst door Out-Back
Ik was ff vergeten dat je pas een paar maanden bezig bent en dus nog niet de drumpcomputer etc... weet...![]()
De Jomox X-Base is een analoge drumpcomputer
De Sherman FilterBank 2 is een analoge fiter
En de Focusrite Compounder is een hardware compressor met een noise gate(dus om bassen wat meer op te pompen)
Wij gebruiken voor de bassen eigenlijkalleen hardware en dus soms iets bewerken met vst's maar hoofdzakelijk hardware..![]()
de key heb je bij een miditrack je kan dan zeg maar streepjes zetten. en bv je kick of melodie tekenen..
dit kan ik niet als ik mijn synth op de in van mijn geluidskaart heb... en met een audiotrack werk..
maar als je aan het arrangeren ben met je virus TI en drumcomputer lopen deze dan al door je geluidskaart?
TOP dat je gelijk reageerd![]()