M Maurits89 Music = life Lid sinds 28 januari 2006 Berichten 60 Locatie Nederland 20 april 2006 #1 In Cubase staat er op een MIDI spoor altijd BNK: Off en PRG: Off kan iemand mij vertellen of ik dit nodig heb bij het opnemen van MIDI?
In Cubase staat er op een MIDI spoor altijd BNK: Off en PRG: Off kan iemand mij vertellen of ik dit nodig heb bij het opnemen van MIDI?
hermax Ouwe rot Lid sinds 22 april 2004 Berichten 2.272 Locatie Haacht 20 april 2006 #2 Onbeleefd antwoord: RTFM!!! Iets beleefder: nodig heb je dat niet. Het is alleen wel erg handg als je vanuit Cubase de juiste patches op je synth wil selecteren...
Onbeleefd antwoord: RTFM!!! Iets beleefder: nodig heb je dat niet. Het is alleen wel erg handg als je vanuit Cubase de juiste patches op je synth wil selecteren...
M Maurits89 Music = life Lid sinds 28 januari 2006 Berichten 60 Locatie Nederland 20 april 2006 #3 Origineel geplaatst door hermax Onbeleefd antwoord: RTFM!!! Iets beleefder: nodig heb je dat niet. Het is alleen wel erg handg als je vanuit Cubase de juiste patches op je synth wil selecteren... Zie meer... Onbeleefd antwoord: Ok Iets beleefder: Ok dank je wel ik zal het onthouden.
Origineel geplaatst door hermax Onbeleefd antwoord: RTFM!!! Iets beleefder: nodig heb je dat niet. Het is alleen wel erg handg als je vanuit Cubase de juiste patches op je synth wil selecteren... Zie meer... Onbeleefd antwoord: Ok Iets beleefder: Ok dank je wel ik zal het onthouden.