vocaltrance snippet

stevy

Ouwe rot
hoi!

heb ooit eens een stukje trance vocal op internet gevonden (illegaal?). Anyway er zal vast 1 of andere licentie van toepassing zijn, hier bij dus een remix. Het is in relatief korte tijd in elkaar gezet maar ik vond t leuk klinken, wat jij?

Zou graag ooit eens met me eigen vocals willen werken, heb de gear en de zangeres er nie voor ;{ .

bedankt voor je mening.
link

Ik vind de mix echt niet goed , ik zou niet weten of de zangeres goed is of niet, omdat ze amper te horen is!

Origineel geplaatst door Tactic
Ik vind de mix echt niet goed , ik zou niet weten of de zangeres goed is of niet, omdat ze amper te horen is!

hmm :confused: . overal waar ik em hoor zit de mix wel goed hoor... vaag maar bedankt.

klinkt lekker trancy hoor!!

tis niet mijn stijl maar als ik dit vergelijk met let it be van tiesto moet ik toch zeggen dat ik deez beter vind.

kan zo naar 538!

niet echt vernieuwend ofzo dit,

(ey je hebt toch alleen maar de vocals gejat, niet de rest van de track?)

:D
bliepbliep

Hey Stevy,

Lekker commercieel deuntje.
Het is ook niet mijn stijl maar er is zeker een markt voor.
Heb je track zojuist op 2 verschillende monitorsets beluisterd en moet Tactic toch een beetje gelijk geven.
De mix bevat te veel hoge frequenties die elkaar in de weg zitten.
De hihat sounds en synth arpegio klinken erg schel en zitten de vocals erg in de weg. Dat maakt de vocal moeilijk verstaanbaar
Probeer iedere sound meer z'n eigen plek te geven en maak ruimte voor de vocals.
Zo te zien en te horen heb je de hele track door een limiter gehaald en alles naar 0 db geboost.
Niet doen!!

De mix is inderdaad niet erg goed....
Je hebt denk ik veeeeeeeeeeel te veel bas in je monitors zitten ofzo..
Er zit te veel hoog in elkaars bandbreedte

Ik beaam het bovenstaande... tip: laat de track ff 2 dagen rusten en mix hem opnieuw af.

Is best aardig alleen staan de bas en kick te zacht en missen ze power. Wel lekker breed enzo. Verder zou ik wat cutten in de lead bij de vocal frequentie en de hihats iets meer highpassen.

Over de mix kan ik momenteel niets zeggen, ik beluisterde je stuk op de speakers van mijn laptop, maar daar klonk het wél lekker. In ieder geval fraai, maar aan het arragement moet nog heel wat gesleuteld worden. Probeer er nog wat (originele) dingen bij te gooien, diepe breaks etc. Heb jij dat Autotune effect op de zang gezet? Indien ja, probeer dan eens een vriendinnetje haar stem uit, kan best wel meevallen?

Origineel geplaatst door Fat Jupiter
Over de mix kan ik momenteel niets zeggen, ik beluisterde je stuk op de speakers van mijn laptop, maar daar klonk het wél lekker. In ieder geval fraai, maar aan het arragement moet nog heel wat gesleuteld worden. Probeer er nog wat (originele) dingen bij te gooien, diepe breaks etc. Heb jij dat Autotune effect op de zang gezet? Indien ja, probeer dan eens een vriendinnetje haar stem uit, kan best wel meevallen?

klopt ik heb het simpel eghouden om een preview te maken! bedankt voor je mening!

Back