Virus Kc Vs Virus Indigo 2

Nou even serieus dan.....zover ik weet gebruiken ze beiden exact dezelfde engine. Dus het gaat puur om "control" in dit geval.

Dus wil je 61 of 37 keys is de vraag. Verder is er geen verschil....ja de kleur natuurlijk...maar sound-wise niet.

En ze hebben toch ook allebei dat oplichtende logo aan de achterkant? :{

de indigio2 is ook iets kleinder...dus neemt iets minder plaats in beslag

Origineel geplaatst door carora
de indigio2 is ook iets kleinder...dus neemt iets minder plaats in beslag

stom eigenlijk dat ze niet een 61 toetsen versie hebben gemaakt die even groot is als de indigo 2 :frons:

Origineel geplaatst door mc_kwok
stom eigenlijk dat ze niet een 61 toetsen versie hebben gemaakt die even groot is als de indigo 2 :frons:

Mwoohahahahahaaha...... :eureka:

Tja, de indigo is lekker portable maar de Kc heeft weer 61 ( gewogen? ) toetsen. Eigenlijk maakt het niet zoveel uit, want 61 toetsen heb je toch niet nodig op een synthesizer? (zoveel toetsen gebruik ik alleen als ik klassieke piano partijen speel en dat doe je natuurlijk niet met een virus 8~ )

Origineel geplaatst door Mark28
Tja, de indigo is lekker portable maar de Kc heeft weer 61 ( gewogen? ) toetsen. Eigenlijk maakt het niet zoveel uit, want 61 toetsen heb je toch niet nodig op een synthesizer? (zoveel toetsen gebruik ik alleen als ik klassieke piano partijen speel en dat doe je natuurlijk niet met een virus 8~ )

Hier zakt mijn broek dus vanaf :mega:
3 redenen waarom 61 toetsen op een virus handig zijn.

1. Splitten
2. een supersaw accoord klinkt vetter met een bas noot.
3. het is makkelijker met testen. tig keer per minuut transponeren sukt.

I rest my case.

61 toetsen kan idd handiger zijn, maar ik heb persoonlijk geen 61 toetsen nodig voor m'n virus. :biertje:

Back