King of Snake
Dirty
Dit voor de techneuten onder ons. Ben sinds een paar maanden verhuisd naar een kamer/verdieping in utrecht, maar nou is dit huis nogal oud en de electra waarschijnlijk ook niet in al te beste/moderne staat. Gevolg is dat dingen als een lichtschakelaar of zo een tik door m'n versterker en monitors gooit. Deze tik is dan nog redelijk zacht, maar soms komt er ook een behoorlijke knal doorheen met onbekende oorzaak (misschien heeft m'n huisgenoot net een stofzuiger aangezet o.i.d.
). Dit lijkt me natuurlijk niet echt bevorderlijk voor m'n apparatuur.
Is hier iets aan te doen?
PS. Ik heb ook een eigen koelkast op m'n kamer, die zit dan natuurlijk op dezelfde groep als m'n computer en versterker, wat misschien ook niet zo'n goed idee is? Kan daar helaas niet zoveel aan veranderen want die koelkast heb ik wel nodig...
). Dit lijkt me natuurlijk niet echt bevorderlijk voor m'n apparatuur. Is hier iets aan te doen?
PS. Ik heb ook een eigen koelkast op m'n kamer, die zit dan natuurlijk op dezelfde groep als m'n computer en versterker, wat misschien ook niet zo'n goed idee is? Kan daar helaas niet zoveel aan veranderen want die koelkast heb ik wel nodig...