Wat mag je van een nieuwe virus verwachten.

erm.....ik zeg wijselijk nog ff niets

hmmm had je dat probleem niet ook al in n andere thread gezet?

hm nou dit is zeker apart. ik vind het niet lekker.
andere thread? waar dan ? nja ik ben geen modje dus verplaats maar naar andere thread als je die kan vinden

nee weet ik veel dacht zoiets te hebben gelezen laat maar

Origineel geplaatst door sh101
kan je de virus niet omruilen met een nieuwe??

ik heb dealer en fabrikant gemaild

Origineel geplaatst door Pjotr G
nee weet ik veel dacht zoiets te hebben gelezen laat maar

hm vreemd ik heb het bij mijn weten alleen in een pb naar iemand gestuurd gisteren

maar :S zou het iets zijn in de vorm van een defect? naja ik zit even te wachten op een reactie van meer kundige mensjes die dit probleempje nog niet hebben gehad waarcshijnlijk :(

OS update geprobeerd?

Mmm, klinkt het echt lekker, zou je toch niet verwachten van zo'n dure bak.
Welke Virus gaat het om dan ?

de duurste :) virus KC

dus als iemand een C heeft en het wil simuleren, download even bestandje .lib (sounddiver library met daarin de patch) eerder te vinden in dit draadje .. en kijk of het aan mijn instellingen of aan de C ligt. thanks alvast! ben benieuwd.

Yo Roel, sorry dat ik nog ni heb gereageerd.

Ik weet het ni heel goed, maar we hadden het erover in de wagen naar de meeting toe.

Mijn theorie is een beetje als volgt: je kan de intrinsieke kwaliteit van een synth testen door hem over het randje te tillen met allerlei extreme instellingen (en dan spreek ik niet over effecten, maar over oscillator, filter en modulatie-instellingen). Synths die zijn opgebouwd uit hoogwaardige en goed op elkaar afgestemde materialen zullen bij deze test overeind blijven (bv de dsp Nordrack).

Nou heb je dit proberen te doen met je virus, met het gekende resultaat: namelijk digitaal gejammer en gepiep, hetgeen de hulpeloosheid van de (als vet beschouwde) bak in de verf zet...

Novation sukkelt daar ook mee (nog veel erger lijkt me).

Ok, nu schop ik heel veel mensen tegen de schenen, ik weet het... Ik wil toch effe zeggen dat ik de virus echt warm en vol vind klinken. Hij is uitermate geschikt (en snel) om klassieke dance pads en bassen ed. te maken, maar hij is mijns insziens helemaal niet geschikt voor mensen die hun eigen sound willen gaan creƫren en hun synth echt tot in het uiterste gaan exploreren en misbruiken om originele klanken te gaan vinden.

Hij is dus goed om hetgeen hij aan de oppervlakte toont, maar schop hem gewoon niet tegen zijn schenen... Veel mensen hebben ook geen nood om zover in hun synth te gaan, andere mensen weer wel.

Het blijft dus een persoonlijke overtuiging en de keuze is aan jou of je hem goed vindt voor je ding of niet.

PS: wees gesrust er is niets mis met je virus

Laatst gewijzigd:
het piano spel is het niet... gewoon twee toetsen tegelijk ingeduwd en dat een paar keer om die herrie te triggeren :)
dit was ook niet bedoeld om mijn virusje over het randje te tillen hoor. dit was gewoon een reactie van het beestje op een patch die ik aan het maken danwel prutsen was...
mijn pianospel heb ik nog nooit opgenomen, dat is een ander verhaal en toch iets veel melodieuzer dan dit mp3tje

Back