korg ms2000r

• Thread starter Deleted member 20653
  • Start date
D

Deleted member 20653

Guest
Heb sinds eergister een ms2000r:)
Alleen kan ik op een of andere manier de stepsequencer niet als keyboard gebruiken,
als ik op het keyboard knopje links onder druk zou dat volgens mij wel moeten kunnen in program mode.
Heb hem wel al via midi kunnen bespelen met extern apparaat maar ik wil hem zo graag op de korg zelf kunnen bespelen.
Help:erm:

Ik heb zeld de keyversie.En volgens ik weet is het met de rack niet mogelijk maar dat ben ik niet helemaal zeker van.Zal even moeten chekken.

Volgens de handleiding moet het wel kunnen,
maar ik krijg het niet voormekaar....

Dat moet inderdaad kunnen. Heb je niet nog ergens een edit aan staan? Want dan doet hij het inderdaad niet. Of misschien local off, maar dan doet geen enkele knop het.

Als ik het keyboard knopje indruk kan ik gewoon op de toetsjes spelen

Origineel geplaatst door Boost303
ps, is het eigenlijk mogelijk om de microkorg presets in de ms2000r te laden aangezien ze beiden dezelfde engine hebben?

Dat ze dezelfde engine hebben is niet helemaal waar. Zo heeft de MS2000 heeft een 16-bands vocoder en de microkorg een 8-bands. Volgens mij heeft de microkorg ook de mod sequencer niet. Maar misschien dat inderdaad de microkorg naar de ms2000 kan, maar andersom zal niet altijd lukken.

9 van de 10 patches van de microkorg werkte gewoon prima op me ms2000 :)

Origineel geplaatst door Nowald
9 van de 10 patches van de microkorg werkte gewoon prima op me ms2000 :)
In de Yahoo MS2000 user group kun je alle Microkorg patches downloaden in een bank voor de MS2000!

Re: korg ms2000r

Origineel geplaatst door dentall
Heb sinds eergister een ms2000r:)
Alleen kan ik op een of andere manier de stepsequencer niet als keyboard gebruiken,
als ik op het keyboard knopje links onder druk zou dat volgens mij wel moeten kunnen in program mode.
Heb hem wel al via midi kunnen bespelen met extern apparaat maar ik wil hem zo graag op de korg zelf kunnen bespelen.
Help:erm:

Inderdaad, als je het keyboard knopje indrukt moet het kunnen, weet je al of local niet op off staat? Reageren de draai knoppen wel?

Yep,
de local stond off,
:stupid
te gek nu kan ik eindelijk aan de slag
CHEERS! syntax:biertje:

Origineel geplaatst door etaoin
Hey! Dat was mijn suggestie in de derde reactie al :D

Inderdaad! Daarom vroeg ik ook, "weet je al of...." ;)
Dus Etaoin, deze is dus ook voor jouw :biertje:
....En voor iedereen bier hier of hier bier want deze zonnige dag vraagt om drank.

@Dentall: Gelukkig maar! De MS2000 is misschien niet superieur qua geluid of polyphonie, maar hij vraagt er om om getweaked te worden!

Back