Nieuw Smackos album Waiting for the Red Bear Strangelife009

dit breng je onder eigen beheer uit neem ik aan ?
Of zijn er echt labels die dit uitbrengen ?
No pun intended:)

Ik ben de baas van het label dus technisch gezien breng ik het in eigen beheer uit ja maar ook weer niet.

En er zijn ook nog mensen die het kopen ja sjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

Klinkt net alsof het 30 jaar in een ouwe sok heeft gezeten...Ook dit is een plus

:P

Origineel geplaatst door smackos
Nog veel meer...dj assualt isnie ghetto joh.

DUs jij wordt ook omringd door vrouwen met 'grote plunder' zoals in onderstaand voorbeeld?

2462.jpg

Oh ja, ontopic:

Nooit er aan gedacht iets met film te gaan doen? Het hikt er wel dicht tegen aan. En ik ben wel benieuwd waar dat harpje uit komt uit "Unicorn Airlines". DX? Chroma?

Ik trek dit wel... doe mij er maar eentje... met handtekening? :P

DUs jij wordt ook omringd door vrouwen met 'grote plunder' zoals in onderstaand voorbeeld?

Dat heeft niks met ghetto te maken ghetto is a state of mind hu.

Nooit er aan gedacht iets met film te gaan doen? Het hikt er wel dicht tegen aan.

Ik doe al soundtracks, dit album bestaat eigenlijk uit de leftovers van een soundtrack...er min of meer :D

Goed man, dit. Hiervan gaat m'n sferenfantasie een loopje met me nemen.
Komt'ie niet op vinyl?

Ik snap trouwens niet dat je, met zelf zo'n muziek- en sferengevoelskunde, iets tenenkrommends als Grackle ook op je label zet.
Nouja, smaken verschillen. Misschien komt dat omdat ik geen Japanse salarisnicht ben.

Klinkt lekker vaag en duister.:okdan:

Origineel geplaatst door the tall lad
dit breng je onder eigen beheer uit neem ik aan ?
Of zijn er echt labels die dit uitbrengen ?
No pun intended:)

O ja hoor er zijn labels genoeg. Natuurlijk die van Smackos, maar ook andere zoals Groove Unlimited e.d. Zeker internationaal is er aandacht genoeg voor.

Ik heb er nog een handvol voor de eigen verkoop ,de rest is in de distributie naar verre en obscure oorden. dus mensen die hem nog willen bestellen voor een vriendenprijsje PB me maar ;)

(De Grackle's CD's zijn op nu)

Unicorn airlines... hmmm, zou je dat niet veranderen in Taskforce Airlines, straks roept het de verkeerde associaties op.

Gave soundclips! Misschien moet ik 'm ook wel hebben. :)

Origineel geplaatst door smackos
Is goed als ik met je mee kan rijden :D

Je had al vervoer. Nou ja, geef dan volgende week maar. (als ik tenminste kom op zaterdag).

Toffe muziek! heb net je ceedee gekocht (toen ik je flightcases ophaalde).

Back