Galo Ey, n eigen titel, Sjiek! Lid sinds 13 februari 2006 Berichten 514 Locatie Gekkenhuis 5 mei 2006 #1 Probeerseltje... http://www.revonx.com/mp3/De ronde tafel.mp3 tis weekend
Galo Ey, n eigen titel, Sjiek! Lid sinds 13 februari 2006 Berichten 514 Locatie Gekkenhuis 9 mei 2006 #2 zow, heeft echt dus helemaal niemand hier iets op te zeggen of ruik ik gek ?
Resonance Turn up the reso! Lid sinds 30 september 2002 Berichten 4.738 9 mei 2006 #3 Origineel geplaatst door Galo zow, heeft echt dus helemaal niemand hier iets op te zeggen of ruik ik gek ? Zie meer... beide ..... dat was er 1 voor open doel heb ff geluisterd en weet er idd weinig op te zeggen het klinkt wel leuk .... apart... misschien nog wat leuke synths toevoegen? mooie pads o.i.d. Laatst gewijzigd: 9 mei 2006
Origineel geplaatst door Galo zow, heeft echt dus helemaal niemand hier iets op te zeggen of ruik ik gek ? Zie meer... beide ..... dat was er 1 voor open doel heb ff geluisterd en weet er idd weinig op te zeggen het klinkt wel leuk .... apart... misschien nog wat leuke synths toevoegen? mooie pads o.i.d.