je zou een saan mono poly moeten vragen, die heeft sovjetdingen gekocht. er is van alles te koop. ook leuke synths.
(en er zijn vast meer kopers/bezitters hier.)
ik ben 1 keer in de sovjet unie geweest en als de synths maar half zo beroerd zijn als het eten toen was, zou ik er niet aan beginnen.
Russische Polivoks -> als je het filter van deze synth ooit hebt gehoord zal je mijn stelling beamen;
Niet 1 filtert op deze hele aardkloot is zo vet als die van een Polivoks!!! Minimoog etc me reet, meer analoge vettigheid haal je echt nergens anders uit. Van super diep tot screaming acid; ik ben voorgoed verkocht!
Origineel geplaatst door Magura Deluxe Russische Polivoks -> als je het filter van deze synth ooit hebt gehoord zal je mijn stelling beamen;
Niet 1 filtert op deze hele aardkloot is zo vet als die van een Polivoks!!! Minimoog etc me reet, meer analoge vettigheid haal je echt nergens anders uit. Van super diep tot screaming acid; ik ben voorgoed verkocht!
Ik houd het toch op de Minimoog...ook qua filters. Ik heb een keer voor Music House de opschriften vertaald (zonder kennis van het Russisch kom je er ook wel uit, maar ik was toevallig in de zaak en heb Russisch gestudeerd) en er meteen op gespeeld, maar ben niet overtuigd. Skol'ko golov, stol'ko tolkov, zullen we maar zeggen. Zo veel hoofden, zo veel zinnen.
Ik heb mijn Polivoks helaas niet meer. Ooit geldproblemen gehad in een ver verleden en alles verkocht, ook de Polivoks. Nu zoek ik me er scheel naar Ik heb ook een Minimoog gehad, maar die Polivoks gaat er in mijn beleving toch echt vol overheen...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.