circuit boards printplaten of hoe het ook heet.

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
het liefst wat ouwer en groter, zo vanaf 15 bij 20 cm of groter. met van die vette soldeerbanen à la moog, sequential, ouwe korg, roland, etc

maakt verder niet uit wat, componenten of zo kunnen me niet boeien, die sloop ik er af als ze erop zitten. ik wil de andere kant gebruiken, met de baantjes, en zo plat mogelijk.

misschien dat de sleutelaars wat onbruikbaar spul hebben liggen?!

alvast bedankt.

Origineel geplaatst door mono-poly
Wat ben jij nou van plan zeg Leo?

tja, ik ga er nog wat mee doen :) en dan inlijsten.

printplaat

printplaat

Jij zoekt gewoon "breadbord" of vectorplaat, die je gewoon bij de betere elektronica boer koopt
of natuurlijk online bij Conrad.nl

Sebas

Attachments

• pcb.jpg
    pcb.jpg
    10,4 KB · Bekeken: 92
Re: printplaat

Re: printplaat

Origineel geplaatst door turbo2tone
Jij zoekt gewoon "breadbord" of vectorplaat, die je gewoon bij de betere elektronica boer koopt
of natuurlijk online bij Conrad.nl

Sebas

nee sorry, ik zoek historie, van A naar B, de vakantieroute of je levensweg, en dat alles dan over zilveren wegen in een laf groen landschap.

beste mr leeo

beste mr leeo

huh wat noe dan leo
ik d8 ik de enige hiero was met onduidelijke post maaaruh
jij kan dr ook wat van
bedoel je nou gewoon ouwe print en dan er een schilderijtje van maken ,..trek een kapotte veideo open of ouwe radio ,..hihi:confused:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
schroef dan maar eens een pro one open voor t betere art work

de mijn wil ik wel voor je fotograferen ,....
mooie budha en paddos erop eggggwaaaaar:{ *D *D *D blin bling aan de binnekant
r.

Origineel geplaatst door R-ond
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
schroef dan maar eens een pro one open voor t betere art work

de mijn wil ik wel voor je fotograferen ,....
mooie budha en paddos erop eggggwaaaaar:{ *D *D *D blin bling aan de binnekant
r.

op sequentials heb ik al veel leuks gezien ook. maar het gaat me nu vooral om groen met de zilveren banen en hier en daar een stukje tekst.

Leo,

Als je zin hebt om een stukje in de auto te moeten zitten, heb ik ook nog wel wat platen van een ASR10 voor je :)

:doei:

vrienden!

naar groningen is niet zomaar een stukje in de auto, maar 2 x 300 km :)

de foto die etaoin heeft gevonden, geeft precies weer wat ik zoek. heeft iemand nog tips uit welke scrap apparaten dat zou kunnen worden gesloopt, en waar? (niet in afrika, dan worden de reiskosten te hoog.)
dank.

Dat soort printen zitten ook in (hele) oude IBM computers van ca 1975, niet de PC's maar die achterlijke grote blauwe kasten op computerzalen, me oom nam vroeger wel eens wat voor me mee, vooral die bedieningspanelen waren mooi, instant Star Trek:D .
Is denk ik moeilijk aan te komen net als synthprinten, IBM vernietigt alles.

Leo, mijn tip: rijd even langs de lokale grofvuilstort / afval dinges / milieu centrum / je weet wel, die plek waar je afgewerkte olie, verf, accu's en dat soort meuk brengt.

Even vlot babbelen met de opzichter aldaar (jouw kennende geen enkel probleem) en het is vrij grabbelen in ouwe afgedankte electronica. Hier in Alphen liggen er containers vol mee.
Als je op zoek bent naar het hierboven afgebeelde spul wil je vooral zoeken in oude versterkers / radio's etc.
Overvloedig houtfineer is een indicatie dat je goed zit... ;)
Computertroep ligt er ook genoeg, maar dat is meer het modernere circuitwerk, toch minder mooi eigenlijk.

Succes :)

Origineel geplaatst door Hanz
Leo, mijn tip: rijd even langs de lokale grofvuilstort / afval dinges / milieu centrum / je weet wel, die plek waar je afgewerkte olie, verf, accu's en dat soort meuk brengt.

Even vlot babbelen met de opzichter aldaar (jouw kennende geen enkel probleem) en het is vrij grabbelen in ouwe afgedankte electronica. Hier in Alphen liggen er containers vol mee.
Als je op zoek bent naar het hierboven afgebeelde spul wil je vooral zoeken in oude versterkers / radio's etc.
Overvloedig houtfineer is een indicatie dat je goed zit... ;)
Computertroep ligt er ook genoeg, maar dat is meer het modernere circuitwerk, toch minder mooi eigenlijk.

Succes :)
ik ga het morgen proberen, bedankt.

Wow RobotArt!

Kan je leuke dingen meedoen als je artistiek bent :D
Zoek je soms ook PCB dingen met vette oxidatie en spinnewebben enzo erop?

Lekker artie fartie hehe

Ik denk dat die tip van de vuilstort wel goed is idd, kijk ook gewoon wanner het grof vuil wordt opgehaald en snaai daar alle electroshit weg.

Status
Please reply by conversation.
Back