Line6 Echo modeller

loik apparaat, maar wat een BS over die speciaal geprogrammeerde Shadows patches waardoor het apparaat opeens veel meer waard zou zijn. Me don't buy.

Origineel geplaatst door Flesje
da's iets voor jou, Hanz!

Jah, dat wel... :D

Origineel geplaatst door SpaceAgentSpiff
loik apparaat, maar wat een BS over die speciaal geprogrammeerde Shadows patches waardoor het apparaat opeens veel meer waard zou zijn.

Hehe had ik nog niet eens gelezen, is idd gladde verkooppraat, maar ze hebben wel destijds in de winkel 699 gekost, vlak voordat ze niet meer verkrijgbaar werden. De normale gangbare early price was 399 euro

Deze bakjes, piepen kraken ruisen en rumblen op een gezonde manier ;)

Ik vind het ook een echt mooi & handig apparaat, maar dat gezeur over die shadows presets irriteert me wel mateloos.
Bovendien is de minimum verkooprijs nog niet eens gehaald & verzenden vanuit de UK is rete-duur.

Voor de rest sta ik meestal postief in het leven & septic heeft natuurlijk gelijk;
Het is een mooi ding

Waarom worden ze eigenlijk niet meer gemaakt ?

Geen idee... ik weet wel dat er een boel problemen waren rondom de afwerk kwaliteit, zo klaagden een aantal mensen over brom en ruis (nee, niet uit de tape emulatie ;)) etc.

Je kan tegenwoordig nog wel voor een prikkie de pedaalversie op de kop tikken, maar ja, die heeft weer geen midi sync.
Dat de Echo Pro in rackvorm is, is natuurlijk handig meegenomen.

Er staat al een tijdje op MP deze advertentie: http://www.marktplaats.nl/index.php...muziek_en_instrumenten/effecten/28181137.html

Maarja, die andere twee apparaten, daar zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten.
En de prijs vind ik ook niet zo heel mals.

Met de ruis en brom valt het wel mee hoor, ik heb ze allebei op max output staan en ik lees af <60db in de channels van de returns...

Het zou kunnen zijn dat er natuurlijk exemplaren zijn die erger ruisen.

Back