• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

PC te koop, Notebook gezocht!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Bonjour Leute,

Omdat ik steeds minder thuis ben en ik alleen maar muziek maak met software wil ik mijn huidige pc weg doen .. en ben ik dus op zoek naar een stevige notebook, die ik nog up kan graden tot een onwijs stevige notebook ;-)

wat heb ik aan te bieden :

AMD Athlon met Via Chipset en Elite moederbord
bijna 800 MB DDR intern memory (DDR; dus dubbel tellen --> 1600 sdram vergelijkbaar!!)
1 x 20 Gig 7200 mda ultra harddisk
1 x 40 Gig 7200 mda ultra harddisk
Audiotrak Maya 144 (echt een super goede kaart!!)
DVD spelertje natuurlijk
Plextor 12x CD brander (stabiel als de neten!!)
Netwerkkaartje natuurlijk (gebruik ik voor kabelinternet)
Geforce 64Mb MMXII grafische kaart
.. dat was het volgens mij wel..

plus natuurlijk.. -->
17" Samsung flatscreen Trinitron monitor (753 DF geloof ik)

ik wist dat ik wat vergeten was haha.. de processor is een 1600+ processor ...

De prijs die ik ervoor vraag laat ik open, de vraag is wat biedt je ervoor..?

let wel!
het is INCL.die monitor he!

De notebook die ik wil kopen kost 1300,00 eurootjes.. dus ...

Last edited by a moderator:
Re: PC te koop, Notebook gezocht!!

Origineel geplaatst door djsirjamez
Bijna 800 MB DDR intern memory (DDR; dus dubbel tellen --> 1600 sdram vergelijkbaar!!)

Sorry, toch ff corrigeren. Niet om te mierenneuken, maar om problemen en teleurstellingen te voorkomen.
Beetje misleidend:
800 MB DDR-RAM heeft dezelfde capaciteit als 800 MB SDRAM. Het is echter veel sneller dan SDRAM. Theoretisch zou je zelfs de dubbele snelheid in data-doorvoer moeten halen (bedoel je dat misschien?), maar zover gaat het echter (nog?) niet.

Origineel geplaatst door djsirjamez

je krijgt er wel een dure monitor bij he! 17" flatscreen van SamSung .. voor de liefhebber doe ik er ook nog een scannertje bij die bij me staat te nietsen..

PLASMA, TFT, CRT of LCD

Bij de Macro staat een Acer te koop.. P4 met Intel mobo... Ook wel een interessante aankoop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back