Die delay kun je realtime tweaken, alle effecten trouwens met 2 potmeters...
De diepte/feedback en tijd van de delay kun je traploos varieren TERWIJL die delay'd zeg maar...
De decimator en grain shifter zijn ook niet te versmaden...
Errr...die delay functie is toch gewoon een emulatie van analoge delay, ik bedoel dat zit op iedere huis tuin en keuken analoge delay van voor 1985. Het is natuurlijk wel ontzettend gaaf dat ze dat er op hebben gedaan en het klinkt nog redelijk authentiek ook.
Origineel geplaatst door phochos Ik vind persoonlijk zelf de combinatie Korg EA1 + ER1 "The Rhythmical Universe", oftewel een combinatie die niet te evenaren is, hoort bij elkaar en is super. Wat vinden andere mensen hiervan???????
Phochos
P.S. Ik heb ze na lange tijd eindelijk weer in mijn bezit en doe ze nu voorlopig niet meer weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb zelf net een korg em1 gekocht. daar komen echt vette kicks uit, misschien een leuke uitbreiding voor jou. hij is al vanaf 150 euro te koop (2e hands), heb ik er zelf ook voor betaald en ik heb er zeker geen spijt van.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.