Hoe kan die lelijke somalier destijds zulke dope producties en remixes hebben gemaakt voor mary j blige (destijds)
En sinds ie solo ging echt alleen maar de meest ranzige shitzooi maken?
Dat is echt iets wat ik me vaak afvraag.
Zou het dan toch waar zijn?
--> Een grote platenmaatschappij met veel doekoe wil een product maken, nl. een bigshot producer.
Die zg.'' producer' is gewoon 'iemand' en kent in feite diddlly (niks, nada).
Ze verwikkelen echt producers-talent middels talentscouts en A&R en ondertekende contracten dat ze bindt,
en dat zelfs aangeeft 'by law' wanneer ze wel en niet naar de wc. mogen(anders halen ze popo erbij, tja)
in een producers-poel.
Zij maken de echte muziek, maar omdat het muziek op zijn beurt weer middels de contracten behoort tot
de platenmaatschappij en de PM. ermee mag doen wat het wil, koppelen ze die dope producties/remixes
aan zomaar een naam (product: puff dodo) en het verkoopt.
maar omdat meneer ook solo wil gaan en ze allemaal instemmen dattie zelf ook aan de knoppen mag draaien,
en omdat ie geen talent heeft. Maakt ie shitmuziek.
Eensch, niet eensch? Het is zondag men get a life! ?, tsssss. je lult! ?
wat?
En sinds ie solo ging echt alleen maar de meest ranzige shitzooi maken?
Dat is echt iets wat ik me vaak afvraag.
Zou het dan toch waar zijn?
--> Een grote platenmaatschappij met veel doekoe wil een product maken, nl. een bigshot producer.
Die zg.'' producer' is gewoon 'iemand' en kent in feite diddlly (niks, nada).
Ze verwikkelen echt producers-talent middels talentscouts en A&R en ondertekende contracten dat ze bindt,
en dat zelfs aangeeft 'by law' wanneer ze wel en niet naar de wc. mogen(anders halen ze popo erbij, tja)
in een producers-poel.
Zij maken de echte muziek, maar omdat het muziek op zijn beurt weer middels de contracten behoort tot
de platenmaatschappij en de PM. ermee mag doen wat het wil, koppelen ze die dope producties/remixes
aan zomaar een naam (product: puff dodo) en het verkoopt.
maar omdat meneer ook solo wil gaan en ze allemaal instemmen dattie zelf ook aan de knoppen mag draaien,
en omdat ie geen talent heeft. Maakt ie shitmuziek.
Eensch, niet eensch? Het is zondag men get a life! ?, tsssss. je lult! ?
wat?
Laatst gewijzigd:
en heeft totaal geen binding met studio apperatuur als bijvoorbeeld monitoren van event...