Hardcore Bassdrum post..

Galo

Ey, n eigen titel, Sjiek!
Is er iemand hier die toevallig even wat Hardcore Bassdrum samples heeft liggen en zou kunnen sharen want ik probeer weer een stukje hardcore te maken "lang geleden", maar kheb geen hardcore bassdrums meer, en mijn korg gaat nu ook niet echt bepaald uit zijn dak ;)

[google al afgestruind]

bij voorbaat dank,...

?

?

erm jahwel..., zie hier meer posts met waar mensen samples posten dus dacht zal hier eens vragen ...

:confused:

We hebben op dit mooie forum zo'n 10 miljoen threads over hardcore bassdrums.
En de naam van dit forum is SYNHTforum. Dont sample it ...Synthesize it baby! dr is zat info.....

:koffie:

als je met Google je zoekterm aanpast kom je dr duizenden tegen...

zoek bijvoorbeeld eens op 'hardcore kick samples' of 'hardcore bassdrum samples' of 'gabber samples'...ik noem maar eens wat...

oh...en aangezien er hier al veels te veel threads over zijn : :slotje:

of zoek voor de verandering eens naar: softcore samples ... kom je ook een hoop leuks tegen :okdan:

En anders naar hardcore movies :D

misschien als je anders had gepost hadden er mensen je geholpen, maar helaas... kom dan met ik heb een kick maar krijg hem niet ... genoeg! tips?

en niet met heb je een kant en klare kick voor me?!:stupid

1 tip heb je een mengpaneel met phono aansluiting? gooi je kick uit je korg daar eens door, maar wel op de volume knop letten ;)

}:| als je hier met de zoekfunctie 'professionele hardcore kick' intypt krijg je wel een en ander aan sample materiaal.

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
alleen dan wel professioneel met dubbel FF 8o)

Lol... wilde ik net zeggen :)

:D Ja, okee.. Macht der gewoonte om 't in goed NL's te typen..

Origineel geplaatst door dione
als je met Google je zoekterm aanpast kom je dr duizenden tegen...

zoek bijvoorbeeld eens op 'hardcore kick samples' of 'hardcore bassdrum samples' of 'gabber samples'...ik noem maar eens wat...

Yo ik heb hier gezocht en op google wat termen ingetikt ik zal nog even verder zoeken, hier vond ik het ook niet dus zal wel aan de zoektermen liggen dan ;)

excuses :walker:

Geen idee wat voor KORG je hebt, maar daar kun je 100% zeker weten een lekker bassdrum mee maken die a aardig in de buurt komt.
Samplen en freaken die hap!

:baco:

Back