Origineel geplaatst door Arv
Toch is myspace ultra populair.. (waarom eigenlijk?)
Geen idee, maar het is ergens toch wel cool dat er zoveel bekende artiesten een MySpace hebben. Als zelfs Mad Mike er al aan heeft moeten geloven....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toch is myspace ultra populair.. (waarom eigenlijk?)

een redelijk aardige editor staat. Bedoel je die? Die werk redelijk goed..
Ik krijg alleen niet voor elkaar om zo een muziekplayer te maken. Kan dat wel voor gratis members?
Origineel geplaatst door elektrovolt
bij "edit profile" kan je dat allemaal reelen.
erg handig opgezet vind ik het niet.
uiteraard niet... daar zit overal de PR machine van de record companies achter. ik zie trouwens bij zowat alle 'amateurs' grote sterren staan: yeah, right...Origineel geplaatst door Arv
..en hoe weet je zeker dat de artiest zelf de site bijhoud?
Origineel geplaatst door divi
uiteraard niet... daar zit overal de PR machine van de record companies achter. ik zie trouwens bij zowat alle 'amateurs' grote sterren staan: yeah, right...
wat is trouwens jullie idee over het 'friend' gebeuren? stem je in met friend requests van absolute onbekenden of selecteer je mensen waar je echt iets mee hebt? het lijkt mij dat iedereen maar wat al de rest loopt te friend'en, dan heeft het maar weinig zin meer hé

Origineel geplaatst door olafmol
ik krijg bij myspace altijd zo'n HCC 1986 "ik maak mijn eigen homepage" gevoel..dat ziet er allemaal toch niet uit? :confused:

Origineel geplaatst door krachtwerk
(mijn god, ben nog zat van gister)
hier kun je een myspaceMUSIC-pagina aanvragen.
tis inderdaad een beetje onhandig dat myspace, maar wel verrekte cool om jezelf te promoten.
![]()
Origineel geplaatst door krachtwerk
eeh dudes..
ik vroeg me af wie d'r hier nog meer op myspace zit.
echt wel een goede plek om je muziek te promoten.
dus.. plaats hier een linkje.
dit is de mijne
hiero
![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door sinew1958
Shitmuziek,amaai.Als het maar lekker klinkt zeker?Dance/trance waar je maar op één knopje moet drukken van je grooveboxstje ,om het werk van een ander jouw groot werk te laten geworden.En nooit van mastering gehoord?