Myspace Thread

Origineel geplaatst door Arv
Toch is myspace ultra populair.. (waarom eigenlijk?)

Geen idee, maar het is ergens toch wel cool dat er zoveel bekende artiesten een MySpace hebben. Als zelfs Mad Mike er al aan heeft moeten geloven....

er zitten inderdaad veel bekenden op.
jammergenoeg is de zoekmachine op de site erg onhandig, en elke verandering aan je profiel is pas na 24 uur te zien...

ik ga die editor eens proberen, tnx :)

Volgens mij werkt het best goed, stel je hebt een leuke nieuwe track, en dan een bulletin sturen naar al je "friends". Dat is denk ik wel goeie promotie!

R

een redelijk aardige editor staat. Bedoel je die? Die werk redelijk goed..
Ik krijg alleen niet voor elkaar om zo een muziekplayer te maken. Kan dat wel voor gratis members?

Je moet een andere account openen in myspace music. Dan krijg je een speler waar max 4 nummers inkunnen als ik me niet vergis.

Origineel geplaatst door elektrovolt
bij "edit profile" kan je dat allemaal reelen.
erg handig opgezet vind ik het niet.

ik moet een nieuwe bril halen, denk ik. vind nl niks waar ik kan omschakelen naar een myspace music account onder edit profile... heeft iemand een tip waar ik moet kijken?

erg overzichtelijk is het niet, hé. allesbehalve zelfs...

..en hoe weet je zeker dat de artiest zelf de site bijhoud?
uiteraard niet... daar zit overal de PR machine van de record companies achter. ik zie trouwens bij zowat alle 'amateurs' grote sterren staan: yeah, right...

wat is trouwens jullie idee over het 'friend' gebeuren? stem je in met friend requests van absolute onbekenden of selecteer je mensen waar je echt iets mee hebt? het lijkt mij dat iedereen maar wat al de rest loopt te friend'en, dan heeft het maar weinig zin meer hé

(mijn god, ben nog zat van gister)

hier kun je een myspaceMUSIC-pagina aanvragen.
tis inderdaad een beetje onhandig dat myspace, maar wel verrekte cool om jezelf te promoten.
:)

ik krijg bij myspace altijd zo'n HCC 1986 "ik maak mijn eigen homepage" gevoel..dat ziet er allemaal toch niet uit? :confused:

Origineel geplaatst door divi
uiteraard niet... daar zit overal de PR machine van de record companies achter. ik zie trouwens bij zowat alle 'amateurs' grote sterren staan: yeah, right...

wat is trouwens jullie idee over het 'friend' gebeuren? stem je in met friend requests van absolute onbekenden of selecteer je mensen waar je echt iets mee hebt? het lijkt mij dat iedereen maar wat al de rest loopt te friend'en, dan heeft het maar weinig zin meer hé

en toch zijn wel degelijk ook "grote" artiesten die hun site zelf bijhouden..
(ik bv) :bekdicht:

..dat friendgebeuren moet je inderdaad niet al te serieus nemen, maar het kan ook leiden tot leuke dingen zoals optreden, samenwerking of whatever.
ik bedoel je bent niet verplicht om mee te doen aan die hele myspacecircus:smeris: :D

Origineel geplaatst door olafmol
ik krijg bij myspace altijd zo'n HCC 1986 "ik maak mijn eigen homepage" gevoel..dat ziet er allemaal toch niet uit? :confused:

ik herhaal: je bent niet verplicht om mee te doen aan die hele myspacecircus :eureka:

Origineel geplaatst door krachtwerk
(mijn god, ben nog zat van gister)

hier kun je een myspaceMUSIC-pagina aanvragen.
tis inderdaad een beetje onhandig dat myspace, maar wel verrekte cool om jezelf te promoten.
:)

probleem is:
ik heb al een account, een gewone.
onder mijn artiestennaam.
en als ik nu probeer om me in te schrijven met die gegevens, krijg ik natuurlijk een melding dat die gegevens al gebruikt worden voor een bestaande account...

ik heb dus dezelfde vraag als raph wat eerder: kan je een gewone account omschakelen naar een music account?
en zo ja, hoe?
heb naar myspace support gemailed, maar dan krijg je natuurlijk eerst een basic template met faq, en de vraag/het antwoord staat er niet tussen, heb teruggemailed, en geen antwoord meer gekregen...

dus als iemand raad weet, neem ik die met dank aan.

voorlopig is dit mijn myspace:
http://www.myspace.com/xfeindbildx

het adres met feindbild zonder x-en is al ingenomen door een schabouwelijk slechte (imo) punkband...

Iedereen mag mijn friend worden, behalve die geile slikheksen met paysites! Af en toe heb je wel 6 requests van dat tuig...
Ik vraag ook iedereen die ik als artiest ken om vrienden te worden en tot nu toe werkt dat prima.

Re: myspace thread

Re: myspace thread

Origineel geplaatst door krachtwerk
eeh dudes..

ik vroeg me af wie d'r hier nog meer op myspace zit.
echt wel een goede plek om je muziek te promoten.
dus.. plaats hier een linkje.

dit is de mijne
hiero
:D :D :D

Shitmuziek,amaai.Als het maar lekker klinkt zeker?Dance/trance waar je maar op één knopje moet drukken van je grooveboxstje ,om het werk van een ander jouw groot werk te laten geworden.En nooit van mastering gehoord?

Re: Re: myspace thread

Re: Re: myspace thread

Origineel geplaatst door sinew1958
Shitmuziek,amaai.Als het maar lekker klinkt zeker?Dance/trance waar je maar op één knopje moet drukken van je grooveboxstje ,om het werk van een ander jouw groot werk te laten geworden.En nooit van mastering gehoord?

eeh kerel, ga ff lekker met jezelf spelen

Vergelijkbare discussies

Back