Myspace Thread

Re: Re: Re: myspace thread

Re: Re: Re: myspace thread

Origineel geplaatst door krachtwerk
eeh kerel, ga ff lekker met jezelf spelen

Ok,ik geef toe,dat erover ben gegaan,eigenlijk moet ik meer promoten dan af te breken,want ik ben geen muzikaal talent om zelf muziek te maken,en dit is een mening van één persoon.Ik luister veel.En als iedereen wat meer muziek zou maken,dan woon je gewoon in een beter wereld.Je bent van't straat af.Dus ouders koop muziek instrumenten voor je kids!
Maar dat wil't ook zeggen dat je meer en meer moet gaan zoeken naar goeie muziek(voor mij)op internet.Omdat zowat iedereen zijn muziek op een site kan werpen.
Wat ik doe is nu op zoek gaan naar site's maar je moet betalen om je muziek te promoten.Meestal zijn het ook dit soort van muzikanten,die wel erg serieus met hun muziek bezig zijn,en wel wat geld steken in hun instrumenten,en wat afweten van mixing,mastering.Resultaat hoor je direct.Dit is gewoon de keus die ik nu moet maken(want ik weet dat er ook talent huist in mensen met weinig middelen).Maar ik wil geen uren meer steken met altijd maar op zoek te gaan.Dus direct de staart van de goeie website's grijpen.

Sine, ten eerste vraagt er toch helemaal niemand om jou ongezouten afzeikverhaal. Volgens mij zocht je enkel een reden, of aangever om MySpace af te gaan zitten zeiken. Maar goed, we hebben je door.

En wat een onzin dat gratis site per definitie kutmuziek bevatten. Zo een lulverhaal heb ik nog niet gehoord!

Ga jij maar lekker zitten verder trollen hoor Sine. geen punt.

R

Re: Re: Re: Re: myspace thread

Re: Re: Re: Re: myspace thread

Origineel geplaatst door sinew1958
Ok,ik geef toe,dat erover ben gegaan,eigenlijk moet ik meer promoten dan af te breken,want ik ben geen muzikaal talent om zelf muziek te maken,en dit is een mening van één persoon.Ik luister veel.En als iedereen wat meer muziek zou maken,dan woon je gewoon in een beter wereld.Je bent van't straat af.Dus ouders koop muziek instrumenten voor je kids!
Maar dat wil't ook zeggen dat je meer en meer moet gaan zoeken naar goeie muziek(voor mij)op internet.Omdat zowat iedereen zijn muziek op een site kan werpen.
Wat ik doe is nu op zoek gaan naar site's maar je moet betalen om je muziek te promoten.Meestal zijn het ook dit soort van muzikanten,die wel erg serieus met hun muziek bezig zijn,en wel wat geld steken in hun instrumenten,en wat afweten van mixing,mastering.Resultaat hoor je direct.Dit is gewoon de keus die ik nu moet maken(want ik weet dat er ook talent huist in mensen met weinig middelen).Maar ik wil geen uren meer steken met altijd maar op zoek te gaan.Dus direct de staart van de goeie website's grijpen.

Ik heb een idee. Laat labels maar filteren wat wel en niet okay is en muziek uitbrengen op plaat. Al die labels en hun platen komen dan tesamen op één plek waar jij als muziekliefhebber je keuze kunt maken uit al die releases die zij de moeite waard vonden om uit te brengen, al dan niet geholpen door een werknemer op die plek die weet wat waar ongeveer staat en je eventueel dingen kan aanraden. En die plek, die noemen we dan 'platenwinkel'. Wat denk je, zou dat werken?

Ik heb nog wel een site over waarbij je tegen forse betaling je files kan hosten.
En dus wel echte proffessionele muziek he, die goedkope rommel is alleen maar slegt voor m'n harddisk. En dan ook wel promotie dan ook he. Even een vette spamrun via m'n botnet zodat 50 miljoen mensen kunnen lezen hoe goed jij wel niet bent. Je loopt ge-ga-ran-deerd binnen, echt waar.

Maar ehmm... die myspees is wel leuk, maar hoe lang duurt het totdat ze je gaan lopen spammen dat je mot betalen? Da vin'k nou altijd zo naadje aan dat soort sites.
Of je krijgt ineens tig popups (geen pinups) die je weg mot harken als je iets wilt beluisteren.
Maar je mag een gegeven paard nooit in z'n bek ......... (of zoiets).

zitten nou op 78miljoen users en nog steeds gratis, heb volgens mij ook vernomen dat het ook nog gratis blijft, schenen wat geruchten over in omloop te zijn maar is nie waar...

Verder echt wel dope, iedere artiest is er wel te vinden en updaten met regelmaat tracks.

Origineel geplaatst door tjebbestorm
whawhawhawhawhawhahwha:D

Whawhawhaw....Ok,dat is zowat het meest zinnige wat ik de afgelopen minuten heb gehoort.Precies daardoor kan ik ongefrustreerd door blijven gaan in het leven en komt m'n zelfvertrouwen ten goede.Zal m'n testament maar eens veranderen zeker!

Ik bewonder niemand.In de afgelopen jaren,hetgeen ik al gehoord heb van de 'amateurs'die hun muziek op internet uitbrengen.Waarom?Gewoon éénheidsworst.En dat is periodiek.Er komt een toestel uit,en wat hoor je dan in die periode?!Juist!Die zelfde grooves,beat's op internet.Van originaliteit gesproken!En van persoonlijkheid in je muziekstijl brengen?No way,het klinkt dus ik ben!
De meesten kennen geen noot muziek.Dus wat ze uitbrengen is wat er uit een toestel komt.Voorgeprogrammeerde muziek.Resultaat?Je hoort honderdmaal hetzelfde.Maar je denkt dat je goed bezig bent.

Als je begint en je wilt iets bereiken de dag van vandaag?Graaf diep in het toestel dat je gekocht hebt(want er zijn vele mogelijkheden om je geluid,grooves te veranderen).En dat is het meest effectieve ding dat je nu kunt doen,om misschien(maal duizend),toch iets te bereiken in de muziekwereld.
Hoe komt het dat de tweedehands markt wordt overspoelt met pas gekochte muziekinstrumenten?

Dit is een myspace tread, geen ik-ben-gefrustreerd-over-de-huidige-muziek-tread. Laat mensen toch gewoon hun ding doen. ;)

Inderdaad. Je hoeft toch niet perse naar crappy muziek te luisteren? Dat probeer ik ook te voorkomen namelijk :D

want ik ben geen muzikaal talent om zelf muziek te maken,en dit is een mening van één persoon.Ik luister veel.En als iedereen wat meer muziek zou maken,dan woon je gewoon in een beter wereld.Je bent van't straat af.

beste sine,

als jij in plaats van alles en iedereen af te zeiken met je loze ongegronde meningen zelf eens wat muziek gaat maken, dan wonen we inderdaad in een betere wereld.

van 't straat af ?? de straat heet dat. inderdaad, als dat zo zou zijn dan zit je lekker thuis muziek te maken in plaats van hier "op straat" slap gelul uit te braken.

Origineel geplaatst door chrizz
Dit is een myspace tread, geen ik-ben-gefrustreerd-over-de-huidige-muziek-tread. Laat mensen toch gewoon hun ding doen. ;)

Ok,trek Jij de aandacht eens.
Wat jij zoal doet met je muziek?En wie luistert ernaar?En wat zijn je ambities?
Je weet( en ik heb het zelf geschreven)zelf muziek maken kan ik niet,want als ik zelf muziek zou maken dan komt het zeker niet uit een voorgeprogrammeerde muziekinstrument,want dan ben ik bezig zoals de meesten onder ons:Weer van dat!

Re: Re: myspace thread

Re: Re: myspace thread

Shitmuziek,amaai.Als het maar lekker klinkt zeker?Dance/trance waar je maar op één knopje moet drukken van je grooveboxstje ,om het werk van een ander jouw groot werk te laten geworden.En nooit van mastering gehoord?

Chill ff man.

sinewxxxx: interpunctie heeft een doel. spaties horen bij interpunctie. de d/t-regel heeft een oorsprong en een zin. het internet staat vol met slechte muziek en waarschijnlijk is niemand het erover eens wat nu de slechte en wat nu de goeie muziek is. we kunnen er jaren over zagen en het elke site op het net ermee volschrijven en het resultaat zal slechts meer ergernis zijn, en die is er al genoeg, door de slechte muziek. geen nood om deze thread er ook mee te verzieken.

sssjjjjjt.

weet er nu al iemand hoe je een gewone myspace account naar een myspace music account kan transformeren?
want met al dat gezeik in tussentijd is mijn vraag wat verloren gegaan...

Origineel geplaatst door elektrovolt
beste sine,

met je loze ongegronde meningen.

Wat jij zegt is uw mening,en die heb ik ook!:luv:

Origineel geplaatst door feindbild
sinewxxxx: interpunctie heeft een doel. spaties horen bij interpunctie. de d/t-regel heeft een oorsprong en een zin. het internet staat vol met slechte muziek en waarschijnlijk is niemand het erover eens wat nu de slechte en wat nu de goeie muziek is. we kunnen er jaren over zagen en het elke site op het net ermee volschrijven en het resultaat zal slechts meer ergernis zijn, en die is er al genoeg, door de slechte muziek. geen nood om deze thread er ook mee te verzieken.

sssjjjjjt.

weet er nu al iemand hoe je een gewone myspace account naar een myspace music account kan transformeren?
want met al dat gezeik in tussentijd is mijn vraag wat verloren gegaan...

Meneer spreekt van interpunctie,gaan we op dat gebied verder ipv je éénheidsworsttabakmuziek op een site te zetten?Misgebakkengeenoogcontacthoudend freak!

Meneer spreekt van interpunctie,gaan we op dat gebied verder ipv je éénheidsworsttabakmuziek op een site te zetten?Misgebakkengeenoogcontacthoudend freak!

speel eens op de bal ipv op de man. heb jij m'n muziek al eens gehoord?
als je zo goed weet hoe presets klinken, ben je waarschijnlijk erg vaak druk bezig met door presets te ploegen...
het eerste wat ik doe als ik een synth of fx-unit koop, is alle presets wissen... ik zou dus niet weten hoe de meeste klinken.
ik denk niet dat je 1 preset zult horen als je naar m'n tracks luistert.

btw, de rest kan via pb als je wilt, want deze thread gaat nu toevallig net over je muziek op myspace zetten.
snap je dat?

Vergelijkbare discussies

Back