Origineel geplaatst door sinew1958
Ok,ik geef toe,dat erover ben gegaan,eigenlijk moet ik meer promoten dan af te breken,want ik ben geen muzikaal talent om zelf muziek te maken,en dit is een mening van één persoon.Ik luister veel.En als iedereen wat meer muziek zou maken,dan woon je gewoon in een beter wereld.Je bent van't straat af.Dus ouders koop muziek instrumenten voor je kids!
Maar dat wil't ook zeggen dat je meer en meer moet gaan zoeken naar goeie muziek(voor mij)op internet.Omdat zowat iedereen zijn muziek op een site kan werpen.
Wat ik doe is nu op zoek gaan naar site's maar je moet betalen om je muziek te promoten.Meestal zijn het ook dit soort van muzikanten,die wel erg serieus met hun muziek bezig zijn,en wel wat geld steken in hun instrumenten,en wat afweten van mixing,mastering.Resultaat hoor je direct.Dit is gewoon de keus die ik nu moet maken(want ik weet dat er ook talent huist in mensen met weinig middelen).Maar ik wil geen uren meer steken met altijd maar op zoek te gaan.Dus direct de staart van de goeie website's grijpen.