Myspace Thread

Origineel geplaatst door feindbild
omdat wat je zegt niets met deze thread te maken heeft?
het gaat er in deze thread niet om welke kwaliteit er op myspace staat, maar of je erop staat.
als jij dan bovendien iemand persoonlijk aanvalt en zegt dat zijn muziek op niets trekt, afgaande op het weinig dat je hebt gehoord, verwacht je dan dat dat je populairder maakt?

zoek eens op: off topic, trolling
als je je zo gedraagt, word je als troll beschouwd en is het niet verwonderlijk dat mensen commentaar hebben.
vind je dat écht verwonderlijk?

JA.Dit heeft niets met deze item te maken,maar wel een aanleiding toe om het wel te maken(kon evengoed een nieuwe thread opstarten,maar ben niet die zomaar knipogend threads opstart).Ik borduur verder(waarom niet?).
Kijk iemand persoonlijk aanvallen is zoals critici die in de media films o.a.(The da vinci code wordt gewoon neergesabeld) ,hun mening weergeven,waarom ik niet hier op een forum.
Als je niet in jezelf gelooft,dan volg je nogal gemakkelijk de anderen.En dat lees ik hier veel te veel hoor.En meestal volg je dan ook de muziek die wordt weergeven op de radio of een ander die je de wet dicteert!

Origineel geplaatst door feindbild
je bent vuil mrt!
bezoedeld door de vuile preset-consumptiemaatschappij.
met plugins kán je geen echte muziek maken.
met computers tout court niet.
max/msp, reaktor, absynth... allemaal voer voor presethappers.
;)

pff
dan ga'k morgenvroeg twee grooveboxen halen, heb ik morgenavond een vette deun klaar (met 1 druk op de knop) en twee vrouwelijke fans meer om de nacht mee door te brengen! :maffia:

en voor de goede orde zou het wel tof zijn als bepaalde individuen behalve de instant-lied-maak-knop ook de transpose -1 eens zouden ontdekken! :frons:

Dat noemen we off topic, begin maar een eigen thread, sterker nog, begin maar een eigen haat forum

geinig hoor myspace, zit er regelmatig ff op rond te kijken, (hoewel de interface niet echt mooi is)
heb zelfs een paar van m`n all-time favoriete producers in m`n friendlist staan! :)
en er zitten ook een hoop hobbyisten, zoals ik, die zo makkelijk eens wat van zich kunnen laten horen. geinig om eens wat feedback te krijgen enzo.

en als je het niet wilt horen, moet je vooral niet luisteren :)

http://myspace.com/korzakov

Origineel geplaatst door mrt
pff
dan ga'k morgenvroeg twee grooveboxen halen, heb ik morgenavond een vette deun klaar (met 1 druk op de knop) en twee vrouwelijke fans meer om de nacht mee door te brengen! :maffia:

en voor de goede orde zou het wel tof zijn als bepaalde individuen behalve de instant-lied-maak-knop ook de transpose -1 eens zouden ontdekken! :frons:
Studentje wiskunde?Hmmm,en jij gaat me eens vertellen wat muziek is zeker?Staar maar naar mij(geen diploma),kan je zelfvertrouwen ten goede komen.

sine,

voor de zoveelste keer:
je zei al eerder dat je qua muziek maken niets kan, maar een beter nummer in elkaar zetten doe je volgens eigen zeggen in een handomdraai.
zeker door dit soort loze stellingen haal je echt het bloed onder honderden nagels vandaan.
ga lekker poep smijten op FOK forum ofzo.

Origineel geplaatst door sinew1958
Studentje wiskunde?Hmmm,en jij gaat me eens vertellen wat muziek is zeker?Staar maar naar mij(geen diploma),kan je zelfvertrouwen ten goede komen.

gast, post jij je linkje nou maar of houdt toch die zielige smoel van je dicht...

Aan zelfvertrouwen geen gebrek, zelfrelativering zeker niet, en iemand als jou is het levende bewijs dat mijn relativering van anderen eindeloos is. De zon komt morgenvroeg even snel of traag op, met of zonder jouw praatjes. Wedden dat als je met zo'n bek rondloopt in A'pen dat je even hard ineen krimpt als je gezichtveld nu al nauw is? Nee, veilig achter een scherm, dan zijn we de man. Types als jou doen me lachen, en 'k voel me nu niet beter of slechter, hoger of lager. Ga wat dingen doen die leuk zijn, dan leef je langer.

Origineel geplaatst door elektrovolt
sine,

voor de zoveelste keer:
je zei al eerder dat je qua muziek maken niets kan, maar een beter nummer in elkaar zetten doe je volgens eigen zeggen in een handomdraai.
zeker door dit soort loze stellingen haal je echt het bloed onder honderden nagels vandaan.
ga lekker poep smijten op FOK forum ofzo.

Tuurlijk dit is beeldspraak.Maar daar ben je na dit lezen,uiteindelijk zelf achter gekomen,hoop ik.Ik becritiseer hem niet!
Alleen,wat ik hoor is dat hij in dezelfde klasse komt,wat ik altijd hoor hier op internet.Een soort van top vijftig.Als hij dit soort van muziek wil maken mij goed.Wie ben ik?Maar het is niet magisch genoeg voor mij.Niet toegankelijk meer.Ik hoor het overal op internet.Dat zelde deuntje,dezelfde klanken,datzelfde instrumentje.Niks mis mee hoor van zelf muziek te maken(wees dan origineel,en praat eens tegen je instrument!).Versta je,want ik denk voor sommigen,het een paar maanden meer gaat kosten,hier om me te begrijpen.

Wat sinew1958 volgens mij vergeet is dat het hier een verzameling is van diverse muzikanten. Van mensen die net zijn begonnen tot mensen die er van moeten leven en wat daar tussenin zit. Maar wat we allemaal gelijk in zijn is de interesse en de lol aan het muziek maken (met voornamelijk synths).

En als mensen dat met elkaar willen delen kan ik dan alleen als positief zien.
Als je iets niet mooi vind dan zal niemand daar van op kijken. Maar als je het maar op een fatsoenlijke manier overbrengt. En ook al zullen velen eerder negatief reageren dan positief maar veruit de meerderheid weet er fatsoenlijk mee om te gaan. De personen die dat dan vervolgens niet doen worden daar gewoon op aangesproken. Dan is het aan hun of zij zich dit aantrekken of niet.

Je gedraagt je wel degelijk puberaal. Dit wat hierboven staat is namelijk kinderachtig gedrag.

Maar daar heb ik een zwarte band in om me verweren.

En dit is ook niet waar. Dat zogenaamde "verweer" is van een zeer laag niveau.

Origineel geplaatst door mrt
veilig achter een scherm, dan zijn we de man. Types als jou doen me lachen, en 'k voel me nu niet beter of slechter, hoger of lager. Ga wat dingen doen die leuk zijn, dan leef je langer.

Wil je gerust in het echt ontmoeten,waar in antwerpen moet ik wezen,broekje?En nuchter zijn he ventje!

Wil je gerust in het echt ontmoeten,waar in antwerpen moet ik wezen,broekje?En nuchter zijn he ventje!

Duidelijk waar je op uit bent. Maar om me te vragen wat ik met muziek te maken heb, wil 'k zeker wel es een avond over vertellen. Misschien zie je dan wel in dat mensen meer zijn en kunnen dan dat ze hier of elders willen vrijgeven. Ik ben trouwens zeer nieuwsgierig naar jouw creaties, zoals waarschijnlijk al de rest hier..

Als je m'n profiel trouwens toch zo goed doorspit had om je reactie voor te bereiden, had je ook gezien dat'k geen problemen heb met nuchter zijn.

Deze topic mag wel eens gecleand worden, vind ik zo.

Re: Re: Re: myspace thread

Re: Re: Re: myspace thread

Origineel geplaatst door krachtwerk
eeh kerel, ga ff lekker met jezelf spelen

kerel ? aleeeee ... dit is al een opa hoor .. althans ik ga ervan uit dat uit '58 komt .. 48 jaar dus

ga hier maar eens op kouwen ouwe !

http://www.myspace.com/reflexii ( voor muziekies)
http://www.myspace.com/madr ( azijnzeikers united ! )

wanneer kunnen we een myspace pagina van sine verwachten ?
Of laat je je weerhouden door de verschrikkelijke generatiekloof ?
( dat je post niet kan wissen is daar ook zo'n prima voorbeeld van .. het kan namelijk prima !)

wat een sulletje, je weet toch dat er maar 1 chuck norris is. Wie houd je hier nou allemaal voor de gek met die bs, beter dat je er mee kapt voordat je je zelf nog meer vernederd.

Ge zijt ene zot!

Origineel geplaatst door Formant
wat een sulletje, je weet toch dat er maar 1 chuck norris is. Wie houd je hier nou allemaal voor de gek met die bs, beter dat je er mee kapt voordat je je zelf nog meer voor vernederd.

Ge zijt ene zot!
alleeeee zotten zijn leuk !

hedde gij geen myspace profiel ?
of ben je netzo bang als opa ?

:duivels:

mijn god ik ga dr bijna van janken (sinew1958 waarschijnlijk ook van mijn muziek)..

variable is een concept gemaakt in ableton, ik heb de computer random bleepjes van verschillende toonhoogtes laten afspelen hetzelfde heb ik gedaan met de drums.
zo zijn veel van mijn tracks concepten, dat is iets wat ik heb overgehouden aan mijn kunstopleiding (vrije kunst).
als je zo een plat en hokjesminded beeld van muziek en hoe muziek moet klinken, dan heb ik medelijden met je sinew.

ik zou zeggen maak een myspacemusic-site aan, en laat ons eens wat horen.. ben best benieuwd.

Vergelijkbare discussies

Back