Myspace Thread

Origineel geplaatst door Formant
Ik hedde em al lengst gepost ouwe !

jammer ! was trouwens alleen om sine uit de tent te lokken !
had geen zin om het te checken !

Enne mensen er staat een korte link in je profiel

zoals deze : http://www.myspace.com/reflexii

das wel handiger dan die lange link uit je browser kopieren

Origineel geplaatst door Raph
genoeg gezeik ...dit is de myspace thread.

PRECIES

JEZUS man ik zit ff iedereen zn my psace haha te lezen/bekijken enso
kijk ik een paar sf bladzijden terug ,..
lees / zie ik eg een stelletje gekneutelaars elkaar tot in den truere af te zeiken
waarom denk je dat er 70 miljoen + my spaces zij omdat ieder zn eiogenplekje / verhaal / muziek / vooral ding heeft '
asjt niks vindt .saw ...ga dan een bladzijde verder
en eigenlijk geld dit voor iedereen ,..toch
ik doe dat wel ,..ik heb ook geen zin om dit te zeggen vindt t wel gepast zo weer genoeg
[of ist iets belgiesh,...let komtie weer t typ gelalll.
dom-oren :z :z :z
my space is erg relaxed komin contact met gasten die dezelfde soort maken as ik en je kan ideen / optredes / feesten whatever uit wisselen ,..
soo :geslaagd: over en uit

oja
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog&pop=1&ping=1
lekker bloggen asje wat te melden hebt

linken

linken

Origineel geplaatst door trash
Geen myspace ,maar wel een website:

klik

Of mag da nie :o:

weetje wat je hebt geen my space
en omdat ik acid ,..in these days ... nog zeer kan waarderen ,...link ik je site aan my space respect 4 music
trash
:engel:
[kan m ook weg halen ,...:halleluja ]

is het normaal dat je met myspace op bepaalde dingen wel 4 keer moet klikken voor je er door komt en geen errors krijgt?

ik heb erg vaak momenten dat ik geen pagina verder kom op myspace, is het de afstand voor nederland of zitten al die 80 miljoen leden tegelijk online

Origineel geplaatst door anoniempje
is het normaal dat je met myspace op bepaalde dingen wel 4 keer moet klikken voor je er door komt en geen errors krijgt?

ik heb erg vaak momenten dat ik geen pagina verder kom op myspace, is het de afstand voor nederland of zitten al die 80 miljoen leden tegelijk online

heb het ook vaak...
't is dus niet omdat je in nederland zit.
misschien vinden ze de benelux niet leuk ;)

Origineel geplaatst door feindbild
heb het ook vaak...
't is dus niet omdat je in nederland zit.
misschien vinden ze de benelux niet leuk ;)

het werdt steeds erger, heb myspace een persoonlijk tintje gegeven poe wat een gezeur zeg dat heeft me toch wel de hele ochtend en halve middag gekost , en dan denk je dat je wat hebt kun je nog uren de kleuren aan gaan passen tot alles een beetje te lezen is klik

had trouwens ook meer tracks upgeload maar de server is overbelast ofzo en ze staan al een dag in de wachtrij

Re: Re: Re: Re: myspace thread

Re: Re: Re: Re: myspace thread

Origineel geplaatst door MadR
kerel ? aleeeee ... dit is al een opa hoor .. althans ik ga ervan uit dat uit '58 komt .. 48 jaar dus

Ik ben een opa?Wat wil je daarmee zeggen?Dat mijn generatie niks van muziek afweet?

Re: Re: Re: Re: Re: myspace thread

Re: Re: Re: Re: Re: myspace thread

Origineel geplaatst door sinew1958
Ik ben een opa?Wat wil je daarmee zeggen?Dat mijn generatie niks van muziek afweet?

komtie weer
je reageerdt wel als een ouwee xxx
ofje dr niks van begrijp ...???
en de old generation louie prima / chuck berry / little richard ,..hey die lui rockte
niks missmee
[die zeurde nie soo d8 ik !]

over en weer uit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: myspace thread

Re: Re: Re: Re: Re: Re: myspace thread

Origineel geplaatst door R-ond
komtie weer
je reageerdt wel als een ouwee xxx
ofje dr niks van begrijp ...???
en de old generation louie prima / chuck berry / little richard ,..hey die lui rockte
niks missmee
[die zeurde nie soo d8 ik !]

over en weer uit
Het loont altijd de moeite om de tijd te nemen....'The old generation'.Like:Tangerine dreams,Klaus schulze.De oude bandrecorders,muziek uit de kosmos(brt2),net hetzelfde zoals het beste uit de discokeuken,je blijft ernaar luisteren.
Ieder z'n generatie.

2u

2u

sine heb je nou al een my space account gemaakt ...of nie

Vergelijkbare discussies

Back