Myspace Thread

Heeft 1 van jullie enig idee hoe ik ruimte krijg tussen m'n video's en foto's en links ?

check hier !

Nu zit alles dus 'aan elkaar geplakt' en dat is niet helemaal mn bedoeling ?

Alvast bedankt !
Glenn

kep ook 1 geprobeert te maken maar het lukt me niet om muziek te uploaden :(
hij zegt op 19 van de 20 mb dat het bestand te groot is
weet iemand wat de limiet is????

een filmpje van 150 mb lukt wel
:confused:

owja www.myspace.com/tempoteamcode9

jah ..ik geloof zo'n mb of 7 a 8

vond ik ook wel minder ... nou kan je natuurlijk als je een beetje creatief bent ook met de video spelers muziek afspelen ;)

moet het zelf nog proberen maar moet te doen zijn volgensmij

je kan ook gewoon een rechtstreekse link van je mp3 elders op een server plaatsen en die in de browser laten afspelen

hoe maak je van een webadres in je tekst een klikbaar webadres op myspace? ik dacht dat de code van synthforum voor een url wel zou werken maar dat werkt niet.

html mss?

<a href="http://www.dewebsite.com">De aanklikbare tekst</a>

@ glennplumber: muziek in videoplayer moet idd te doen zijn, je maakt een filmpje in kleine resolutie waarop alleen een zwarte achtergrond te zien is en als achtergrondmuziek zet je het nummer...let er bij het exporteren dan wel op dat het geluid niet te hard gecomprimeerd wordt, het beeld mag je natuurlijk zo hard comprimeren als je wil

Origineel geplaatst door no_disc

@ glennplumber: muziek in videoplayer moet idd te doen zijn, je maakt een filmpje in kleine resolutie waarop alleen een zwarte achtergrond te zien is en als achtergrondmuziek zet je het nummer...let er bij het exporteren dan wel op dat het geluid niet te hard gecomprimeerd wordt, het beeld mag je natuurlijk zo hard comprimeren als je wil

En het leuk is je kan de hoogte en de breedte instellen van je player waardoor alleen de afspeel balk zichtbaar blijft !! :D

Zit me alleen af te vragen welke format je het beste (en het makkelijkste) kan gebruiken ?? Suggesties ??

handig allemaal moet ik ook eens proberen, die html code is gelukt in elk geval, bedankt.

Origineel geplaatst door glennplumber
Zit me alleen af te vragen welke format je het beste (en het makkelijkste) kan gebruiken ?? Suggesties ??
heb het net geprobeerd met windows movie maker, die gaf me voor een audiobestand van 4 minuten een filmpje van zo'n 2 MB in wmv-formaat, en vergeleken met het originele audiobestand is de kwaliteit toch niet zo erg hard achteruitgegaan (lees: je hoort geen verschil op pc-speakertjes)

weet wel niet of myspace zelf wmv ondersteunt

Origineel geplaatst door no_disc

weet wel niet of myspace zelf wmv ondersteunt

ze ondersteunen heel wat

Acceptable formats: .asf, .wmv, .mov, .qt, .3g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .gsm, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4v, .mp4v, .cmp, .divx, .xvid, .264, .rm, .rmvb, .flv.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Hahaha...opa's onder elkaar.

Ik ben van 1977 hoor!!! 28 jaar oud op dit moment dus.....

Maar goed. :)
[/QUOTE

ach hier 31 .. in de muziek zegt leeftijd helemaal niks natuurlijk ! ik bedoel stevie w en micheal jackson waren al 15 en zwaar gifted ofzow maar ik vind het wel interresant een beetje tegendraadse figuren hier op het forum ..
geheid dat wij nog van hem kunnen leren en andersom ..

Ik heb Bernie Worrel, Juan Atkins en Bootsy Collins als vrientjuhs op mijn myspace. Wou je zeggen dat jij ouder bent dan die gasten? :)

trash voelt zich vooral te oud .. ;)

Enne trash al me Arthur Russell topic gespot ? ( in de activelijst komt ie niet .. netzoals deze trouwens .. beetje vreemd btw )

Vergelijkbare discussies

Back