• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Voyager Signature Edition

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bericht door een moderator:
Uiteraard ken jij de regels al lang, maar toch zou ik het volgende eventjes willen herhalen.

"Updates over de betreffende artikelen (bijv. "artikel x is verkocht, y is nog beschikbaar") graag in de bestaande thread plaatsen. Je kunt je advertenties ook opnieuw onder de aandacht brengen door een antwoord te plaatsen met een willekeurige inhoud. bijv : "Dit artikel staat nog steeds te koop". Dit noemen we 'schoppen'.
Het overmatig omhoog schoppen van advertentie-threads wordt niet op prijs gesteld.
Houd als stelregel aan: niet vaker dan één keer per drie dagen."

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=32328

hoi,
bedoel je overmatig schoppen?
sorry, ik wist niet dat het overmatig was, ik baseerde me een beetje op de aantallen kijkers. ik zie soms dingen geschopt worden, een paar keer per dag wel, of gewoon eens in de paar dagen, waar anderhalve paardekop naar heeft gekeken en ik dacht dat als er binnen een paar uur weer honderd mensen hebben gekeken, de info blijkbaar relevant genoeg is om een beetje bovenin te blijven. neem me niet kwalijk.
er waren hopelijk geen klachten?!

ik hou er nu rekening mee en zal niet blijven schoppen. ok? (ik kende de regels trouwens niet, moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit gelezen heb, zo vaak bied ik nou ook weer geen spullen aan.)

dikke kus voor jou en alle moderators en ik zal er, beloofd, op letten en alleen nog nieuwe informatie melden en niet zo maar gaan schoppen.

dit is de laatste schop, te ruilen valt er weinig meer, de bakens zijn verzet.
oberkorn, regelwerk of maq16 misschien, anders vaste prijs 2750.

en anders hou ik m zelf, is een beetje overdone voor deze zeer beperkte speler, maar wel gewoon de dikste synth die ik ken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back