xxlarge no kick sample cd

beocreem

Ingeburgerd
Ik wilde graag deze sample cd aanschaffen maar zit met het formaat een beetje te kijken. .

Ik zie op www.bestservice.de dat hij alleen maar te krijgen is in het akai formaat. . .
Bij peter verspuy op de site dat hij in audio en akai en emu formaat te krijgen is. . .

Ik werk met Cubase XS 3.02 en haal momenteel mijn loops als rex binnen.
Hoe moet ik dat nu met deze sample cd doen? kan ik in cubase dat akai formaat inladen? zit op die cd wat je koopt de formaten akai en audio, of moet ik dat aangeven dat ik 1 van de twee wil.
Lijkt me een top verzameling met allemaal mooie opvul loopjes. .

Mocht dit formaat niet werken in mijn Cubase, weet iemand een soortgelijke verzameling met allemaal uptempo percusion loops zonder allemaal voorgespeelde bassen e.d. ? Vind het vervelend dat als ik zo een sample cd koop dat er ook meteen allemaal instrumenten loops bijziiten.

bedankt!

ik weet het niet helemaal zeker,maar volgens mij stond op die cd ook gewoon audio (wav)...maar ik weet het niet zeker...

vraag het anders bij Bestservice zelf...

ik heb deze cd hier liggen. het betreft de akai formatted cdrom versie. Echter met kontakt 2 issie gewoon in te lezen.

Ik geloof dat er ook nog een audio cd versie van bestaat, deze bevat echter geen wav's, de loops en kicks staan erop in cd-formaat. Die moet je dus zelf samplen!

Voor de akai versie zijn natuurlijk meerdere sample conversie progjes te gebruiken.

D'r was toch ook een Reason versie van?
Wav versie volgens mij ook.

op de site van bestservice zie ik alleen een akai formaat cd staan. Deze cd is ook al erg oud...

@beocreem: ik weet niet welke stijl muziek je maakt, maar er zijn betere cd's te krijgen nu. Het aantal kicks valt erg tegen als je het vergelijkt met "vengeance ultimate clubsounds vol 1" (staat ook op de bs site) en deze laatste is 100% wav.

Origineel geplaatst door Ross
Het aantal kicks valt erg tegen

Ja, misschien hebben ze de naam niet voor niets gekozen dan...

Ik heb ff de antwoorden gelezen, en denk dat ik voor die vengeance serie ga, Ik maak inderdaad dance, en ben niet op zoek naar de sound van de percusie, maar meer naar de plaksel tussen de eigen gemaakte percusie.

Ik was aan het kijken, en vond de essential house vol.1 wel interessant, dus ik dnek dat ik maar eens daar voor ga.

Bedankt.

Ik ken ze allebei en Vengeance vind ik beter. De loops klinken vetter, maar dat zit 'em vooral in de productie. No Kick is ook een tikkeltje grijsgesampeld, ik hoor(de) er regelmatig loops van voorbij komen. Voor Beatsslicen is hij echter weer ideaal - niet steeds die overheersende kicks die in de weg zitten en veeeeeeeeel meer loopjes dan op Veangeance. Koop je ze toch gewoon allebei? :D

ja.... maar ze werken niet in akai formaat bij mij, en als ik dan dat allemaal weer zelf moet gaan samplen, heb ik natuurlijk niet zo veel aan een sample cd :-)

Back