[track] Pjotr G - the Fix

Aaahhh weer helemohl toppie Pjotr... Deze track zit nog veel meer in mijn straatje dan je (voor zover ik ze ken) vorige tracks die technisch al super waren.

Vraagje...heb je er met opzet voor gekozen om de lead mono in het midden te houden of verder geen aandacht aan besteed?

WelPotJanDozie !

Ik moet zeggen dat ik dit op dit moment toch wel een van de beste tracks vind die hier op DSF staan.
Hoe heb je die synth sweep dr in gekregen man, geweldig!..
Zo'n trackje doet je altijd verlangen naar meer, misschien een 10 minuten versie met een extra lead als climax ?......

in ieder geval een toppie traxske...:dj:

Origineel geplaatst door Almeros

Vraagje...heb je er met opzet voor gekozen om de lead mono in het midden te houden of verder geen aandacht aan besteed?

Deze track is gemaakt om ook zo in mijn liveset te kunnen smijten...en derhalve is de lead per definitie mono....in mijn liveset gebruik ik nl eigenlijk alleen mono kanalen. Dit wil overigens niet zeggen dat er een totaal gebrek aan stereobeeld is hoor...maar bedoel je met lead die pad of dat andere geluidje?

(Gnudde sweep --> sinus LFO op de filter cutoff van die pad. En n laagje chorus)

Jezus Pjotr.. lekkere track man!

Alleen die vocal he :)

verder perfecte progressive house met een lekkere rollende bass en een goede funk!

Dansvoer!

Peace

Origineel geplaatst door Pjotr G

Deze track is gemaakt om ook zo in mijn liveset te kunnen smijten...en derhalve is de lead per definitie mono....in mijn liveset gebruik ik nl eigenlijk alleen mono kanalen. Dit wil overigens niet zeggen dat er een totaal gebrek aan stereobeeld is hoor...maar bedoel je met lead die pad of dat andere geluidje?

Kijk leuk om te weten...viel me gewoon op... ik ervaar het niet negatief ofzo ;) Ik hoor wel meer van dit soort tracks waarbij de meeste (lead) sounds mono worden gehouden. Waarschijnlijk omdat dat live of uberhaupt in een grote ruimte gewoon het best over komt!

Ik bedoelde voornamelijk de pad...van de drums had ik het stereobeeld wel door...

Lekker nummer Pjotr G!
Fijne trommels en goed dansbaar.

ik heb hem net beluisterd en vind hem inderdaad niet misstaan in een deepclub zaal op een of andere party. Persoonlijk vind ik de hoeveelheid hats en drums net iets te veel of te nadrukkelijk aanwezig. Verder is het aantal effecten over de "fix" sample ook wat veel, wellicht hierin wat minderen en ietwat zachter.

just my two cents...

klinkt zeer lekker, het enigste wat ik een beetje mis is een stukje adempauze, het nummer blijft contstant je adrenaline op pompen, is zeker niets mis mee, ik persoonlijk vindt het altijd wel cool om in het midden van een track een rustig stuk te hebben..
ook ben ik het mee eens dat de kick iets meer uit de mix mag springen..

voor de rest petje af..

l8tr 8D

Back