tjebbestorm
Storm op de maan
he goede deal voor de eerste versie van de compadc 20 euro hehehehe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

yep ik ga m deze week ophalen.

Origineel geplaatst door tjebbestorm
cool heb jij mischien een song waar de trilogy in te horen is? vastwel hehhe
zou je mischien een linkje kunnen geven
grt tjebbestorm![]()

Origineel geplaatst door Danny
De nummers die on line staan bevatten nauwelijks de Trilogy. Misschien enkel hier en daar een resonance effect. Maar binnenkort hoop ik van iemand een cassettedeck te kunnen lenen en dan kan ik de songs van de jaren 80 digitaliseren. Als ik het niet vergeet, zal ik een paar van die tracks posten. Maar het kan nog even duren.
![]()
he jefreak zet gewoon een linkje naar die italiaans manual van de ds 2 hier neer Origineel geplaatst door smackos
Sun Ra schijnt ook de CRUMAR MAINMAN gebruikt te hebben op DISCO 3000:
... This was recorded live in Italy in 1978, with only a few Arkestra members and a keyboard called the Crumar Mainman, only 10 or so of which were manufactured. The Crumar Mainman was the first ever keyboard to use pre-programmed beats, and it sounds great. I have never actually seen a photograph of one, but it sounds great, with all sorts of wah and tremelo effects which Ra plays with throughout the album....
The first keyboard to use pre-programmed beats??? Dat was toch gewoon voor orgels destijds?
Hmmm misschien is die veel ouder dan 1978...
Ik kan verder weinig vinden over dit MAINMAN keyboard
Dit is in ieder geval een plaatje van de CRUMAR OMB-2 drummachine:
![]()