Synthesist
Getoetst lid
Vandaag heb ik voor niks (!) een roland midi controller opgehaald: een mcr 8, zie ook hier
hij is dus alleen behuizing en knoploos en daar moet wat aan gedaan worden. Er zit al wel een (niet origineel) kastje bij met een paar voorgeboorde gaten erin. Wie weet waar ik knoppen en schuiven en dergelijke zou kunnen vinden?
Groeten
plaatje:
hij is dus alleen behuizing en knoploos en daar moet wat aan gedaan worden. Er zit al wel een (niet origineel) kastje bij met een paar voorgeboorde gaten erin. Wie weet waar ik knoppen en schuiven en dergelijke zou kunnen vinden?
Groeten

plaatje:
Laatst gewijzigd:
for the software. Once you tell the PCR-50 which of the Cubase-related Memory Sets you want to use, you simply have to add a Roland MCR8 device in your Device Setup window and change the MIDI Input setting to the PCR-50. By taking advantage of this feature, I was able to select MIDI channel 16 and turn the PCR-50 into a virtual mixing desk for Cubase SX, thereby controlling fader movements and track panning from the rotary knobs and faders on the unit. Suddenly, you begin to wonder whether you truly need one of those pricey, custom control interfaces after all.

Gelukkig is niks beschadigd